Bangtan Smut Library [BxB]

Bangtan Smut Library [BxB]

41.9K Reads 676 Votes 9 Part Story
1-800-JISOOS By Itsnotmypenguin Updated Aug 05

Title says it all.

Not comfortable with it? Don't read it. Simple.


I take requests, but I have the right to reject any request I feel like.



[I censor myself]

JIMIN NEED SOME JISOOO!
                              but then again he IS 21 sooooooo......
TwiceAsGay TwiceAsGay Jul 08
They're going to have one hell of a water bill if this is gonna go on longer
SOFT_JIKOOK SOFT_JIKOOK May 31
Kinky jikook where Jimin whispers "Daddy" in kooks ear and basically teases him then kookie got so frustrated he dragged ChimChim home and did him rlly hard
Lol I remember falling off my bed I stayed there for a few minutes not wanting to get up
JungBeShook JungBeShook 2 days ago
I came back to this chapter for a reply to a comment an i was like wtf am i reading XD
kookyungsoo kookyungsoo 3 days ago
omfg stop giving the computer viruses and stobbbbbbb jk might see that smh