Bts Beraya

Bts Beraya

25.4K Reads 2.2K Votes 19 Part Story
atiqah By bts_line Completed

Apabila bts yg pertama kali dtg malaysia utk beraya,kecoh jadinya.

-Jimin dgn V yg jatuh dlm parit. 

-Suga yg pemalas yg keje nya tidor je pon x duduk diam.

-Rap Mon yg x sengaja menumpahkan rendang. 

-Jungkook yg asyik kena puji sbb pandai buat kerja.

-Jin yg kecoh bercerita dgn makcik2.

-Jhope yg dh jumpa kuda

"Iman! Kawan cina rambut karat mana pulak yg kau bwk balik ni!?".Tanya Pak Cik Imran kpd anaknya yg baru sampai bersama 7 org lelaki yg mempunyai warna rambut yg terang.

"Ala abah jgn lah marah, nanti kurang pahala puasa,ni semua kwan Iman,diorang org korea la abah, bkn cina,abah x rindu ke dgn Iman?".

"sabar je lah aq dgn budak ni, suka sgt bwk balik org yg pelik2".

Nak tau mcm mana kesudahannya, bacalah ff ni. 

***Do not copy/plagiarize this story in malay/english.
I work hard to write this story.
©kc.co

  • bts
  • fanfiction
  • jhope
  • jimin
  • jungkook
  • namjoon
  • seokjin
  • suga
fiyamonster_army fiyamonster_army Jul 22, 2017
Huehue frust aku. Igtkan iman DLM citer ni girl.. Xpela.. Boy pon boy LA..😅😉😂
fiyamonster_army fiyamonster_army Jul 22, 2017
Omg!!! My name... 😜😜😜excitedd nk baca...😁😁😁😁😁
parkminamochi parkminamochi Sep 30, 2017
weiii,, iman tu kawan akuuu,, sampai hati tak bagi tau aku dia keje kat bighit tuu😣😭 @Kaynedy
aisyutaeru aisyutaeru Jan 12, 2017
Iman ni lelaki ke? Ingatkan perempuan sbb iman selalunya nama perempuan lol
Fishball46 Fishball46 Aug 12
Ok lah tuw iman ni laki.. kalau pompuan, aku da bleh terbayang aku dlm tuh😂
Iman ? Bkn adek aq ke tuu... Ader dua Iman AQ nie... Satu laki n pompuan...