Byuntae Wolf&innocent Rabbit(ji Hyo&kris Ff)-Book 1

Byuntae Wolf&innocent Rabbit(ji Hyo&kris Ff)-Book 1

7K Reads 371 Votes 4 Part Story
Min_yoongi Bae forever By ieyra19 Completed

Apabila Ji hyo tersilap langkah lalu terperangkap dalam sarang serigala..

Ji hyo-huarrgggghh*meraung*tolonglah jangan makan saya encik wolf...sob..sob

Kris-*smirk&gigit telinga panjang Ji hyo*ummm so delicious kau ni..umm

Ji hyo-huarrrrgggghhh jebal...jangan makan saya..sob..sob

Kris-*smirk*kau kene buat pilihan sama ada jadi makan malam aku or be my mate?

Ji hyo-ehhhhhh???

Apakah yang berlaku seterusnya?kalau nak tahu baca tau ff nie

NurKhamelia NurKhamelia Jun 09
Tapi mesti comel muka jihyo kalau ada telinga arnab atas kepala dia 😍
NurKhamelia NurKhamelia Jun 09
Lagi satu kalau ada badan jihyo macam manusia kan walaupun ada verses arnab ?
NurKhamelia NurKhamelia Jun 09
Aku tak boleh bayang kan lah jihyo yg macam arnab 😂 kalau serigala tak apa lah. Tak kan jihyo ada telinga arnab kat kepala dia author 😂