Cintai Aku✔✔

Cintai Aku✔✔

82.8K Reads 3.1K Votes 38 Part Story
Evangeline By Evangeline_97 Completed

"Perkahwinan ini Ezz tak nak teruskan.Hati Asyraaf bukan untuk Ezz tapi untuk Leen.Leen kahwin dengan Asyraaf ye?-Huda Ezzaty

Kebahagiaan di hari perkahwinan direntap sendiri.Demi cinta sejati dia rela undur diri.Asyraaf tunangnya Azleen adiknya.Mereka saling mencinta.Luhurnya hati budi dia sanggup menyaksikan sendiri perkahwinan orang yang dia sayang walaupun hakikatnya dia disakiti.Hatinya sakit sekali.

"Kahwin dengan aku?"

Gara-gara sakit hati dia terlanjur kata.Menikahi seseorang yang baru dijumpa pertama kali.



Jemput baca ya!

insyiirxh insyiirxh Jun 25
Aieee, rasa mcam dh terpikat ni! Chia mata hijau kottt.. rugi duh klau lepas peluang >< Hahahaha xD
queinnera queinnera Oct 23
Takk jugak paling kurang gini dia jerit 
                              
                              Au au sakit laa youu 
                              
                              
                              Pastu kak main sepak lagi eekali keluar suara jantan dia gini
                              
                              Aduh setan kau pompuan jaga kau
izatyn izatyn Sep 01
citer best.. tp fact yg mcm mgarut.. 😹😹 i bygkn dia mnangis smbil berdiri.. dah tetibe tertido pulak . yg raid lak letih tertido sbb penat memandu.. td kata 15 minit jaa.. ke i silap bca?? 
                              
                              btw still nais story..
Ni macam novel yg tlh trbuku, yg akhir cerita  sng heroine mati  dn  akhirnya sang hero pun menyusl stlah bbrpa taun, smua krn ulah sang mertua,
Italy..😉yg x berapa italy..susah nau ehh nak masuk bahasa org...😂😂..mohon jgn kecam