Cintai Aku✔✔

Cintai Aku✔✔

197K Reads 7.1K Votes 39 Part Story
irarizers By irarizers Completed

"Perkahwinan ini Ezz tak nak teruskan.Hati Asyraaf bukan untuk Ezz tapi untuk Leen.Leen kahwin dengan Asyraaf ye?-Huda Ezzaty

Kebahagiaan di hari perkahwinan direntap sendiri.Demi cinta sejati dia rela undur diri.Asyraaf tunangnya Azleen adiknya.Mereka saling mencinta.Luhurnya hati budi dia sanggup menyaksikan sendiri perkahwinan orang yang dia sayang walaupun hakikatnya dia disakiti.Hatinya sakit sekali.

"Kahwin dengan aku?"

Gara-gara sakit hati dia terlanjur kata.Menikahi seseorang yang baru dijumpa pertama kali.



Jemput baca ya!

  • ezz
  • isteritangkapmuat
  • lesbian
  • mafia
  • raid
  • truthordare
  • wattys2017
Reuyha Reuyha Nov 21, 2017
scene yg ezz mau tendang raid tu saya blh bayangkan...klu saya kawin saya mau gna post mcm tu la jgk
insyiirxh insyiirxh Jun 25, 2016
Aieee, rasa mcam dh terpikat ni! Chia mata hijau kottt.. rugi duh klau lepas peluang >< Hahahaha xD
IkhHsn IkhHsn Oct 23, 2016
Takk jugak paling kurang gini dia jerit 
                              
                              Au au sakit laa youu 
                              
                              
                              Pastu kak main sepak lagi eekali keluar suara jantan dia gini
                              
                              Aduh setan kau pompuan jaga kau
twienizz twienizz Sep 01, 2016
citer best.. tp fact yg mcm mgarut.. 😹😹 i bygkn dia mnangis smbil berdiri.. dah tetibe tertido pulak . yg raid lak letih tertido sbb penat memandu.. td kata 15 minit jaa.. ke i silap bca?? 
                              
                              btw still nais story..
fitriyaniihsan123 fitriyaniihsan123 Jul 24, 2016
Ni macam novel yg tlh trbuku, yg akhir cerita  sng heroine mati  dn  akhirnya sang hero pun menyusl stlah bbrpa taun, smua krn ulah sang mertua,
irarizers irarizers Nov 01, 2016
Italy..😉yg x berapa italy..susah nau ehh nak masuk bahasa org...😂😂..mohon jgn kecam