Suamiku, Seniorku, Bosku

Suamiku, Seniorku, Bosku

56.4K Reads 1.7K Votes 41 Part Story
Delaila By MissStarMutiara Completed

"Maafkan saya,saya betul-betul tak sengaja langgar awak" - Aryana

"Eh kau ni ikut aku ke ape ? Dulu kat sekolah muka kau, kat tempat kerja pun muka kau" - Najmi 

"Yana, saya ada sesuatu nak bagitahu awak"-Nazim

"Wei kau tahu tak die tu popular kat sekolah ?" - Syamien 

~Suamiku, Seniorku, Bosku~

arfanchal arfanchal Jun 03
Senang nye si aryana tu jd geng aku :') . Giler innocent arfa dlm tu . Hakikatnya x semudah itu jd geng aku :')