Tokyo Ghoul

Tokyo Ghoul

13.5K Reads 1.4K Votes 75 Part Story
Nyu~ By MuzluGhoul Updated Nov 15

Bu bir Tokyo Ghoul günlüğüdür. Burada Tokyo Ghoul replikleri,resimleri, yazarın Tokyo Ghoul izlerkenki düşünceleri, soruları ve Tokyo Ghoul'la ilgili öğrendiği ve bildiği tüm şeyler olacaktır.≧ω≦

[Hepsinin birleşimi = bu kitap]

。。。。。。。。。。。。。。。。

『Tokyo Ghoul bölümlerinde olan olaylar bu kitapta olacaktır. Yani çook çok çok çok spoiler içerir. DİKKAT!!』

unravel acoustic ver çok güzel ama normal versiyondaki o unraveling the world dedigi kisilda bagirdigi yeri cok seviyom 😍
heee evet ama 3. seein gelmiyecek diye duymuştum; bir bilginiz varsa iletin 😂
Ben juuzou sayesinde buldum animenin ismini sonra kanekiyi gördüm gerisini hatırlamıyom anneme sordum naptım ben diye ekrana gözünü bile kapatmadan bakarak sırıtıyodun dedi
Ya ben şey diye tahmin ettim ;-; kaneki öldü ve haisenin içine ruh olarak girdi (?)
                              Biliyorum saçma oldu ;-;
Muzla bağlantısını bende anlayamadım bazıları ona sassan diyolar belki ondan geliyodur
Benim bildiğim kadarıyla bi de sonradan CCG ye giriyo galiba