BTS DAILY DIARY S2 [ Malay Fanfic ]

BTS DAILY DIARY S2 [ Malay Fanfic ]

87.8K Reads 13.1K Votes 117 Part Story
✿ soulmate ✿ By wxlmxx Updated 6 days ago

" Save me. "

" I need your love before I fall. "

#SaveMeBangtanBoys❤

____________________________________

Started :- May 31, 2016
End :-

Yang ikhlas,
Popo yang selalu gojes❤

Mrs_biskut Mrs_biskut May 31
Mak cakap, tak elok kita bakar barang yang dah dibeli.Membazir itu amalam yang tidak elok wahai setan Jin pink xD
Aeriiiii- Aeriiiii- May 31
wehhhhhh rindu hangpa omg. tapi tu lah. malang nasib kau ish ish.
AqilahSabri AqilahSabri May 31
Aigoo, sejak bila Jin omma yg caring ni bertukar jadi kejam? Kesian la sikit dekat Monnie tu. Korang kan Namjin.
                               #NamJinForLifeu
DJpeach_ DJpeach_ May 31
Insaflah omma insaf!! Akan ku bakar semua barangan pink kamu!!! Muahahhahaha
Baik kau join Dato Seri Vida tu.Elok lah jugak ade spesies same ske warne pink XD
AqilahSabri AqilahSabri May 31
Kau kan appa dlm BTS jadi janganlah bergaduh dgn Jin omma. Kalau bercerai, anak-anak jugak yang susah