NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
BTS DAILY DIARY S2 [ Malay Fanfic ]

BTS DAILY DIARY S2 [ Malay Fanfic ]

112K Reads 15.2K Votes 117 Part Story
✿ meraki ✿ By jdopes Updated Dec 03, 2016

" Save me. "

" I need your love before I fall. "

#SaveMeBangtanBoys❤

____________________________________

Started :- May 31, 2016
End :-

Yang ikhlas,
Popo yang selalu gojes❤

Mrs_biskut Mrs_biskut May 31, 2016
Mak cakap, tak elok kita bakar barang yang dah dibeli.Membazir itu amalam yang tidak elok wahai setan Jin pink xD
Aeriiiii- Aeriiiii- May 31, 2016
wehhhhhh rindu hangpa omg. tapi tu lah. malang nasib kau ish ish.
AqilahSabri AqilahSabri May 31, 2016
Aigoo, sejak bila Jin omma yg caring ni bertukar jadi kejam? Kesian la sikit dekat Monnie tu. Korang kan Namjin.
                               #NamJinForLifeu
DJpeach_ DJpeach_ May 31, 2016
Insaflah omma insaf!! Akan ku bakar semua barangan pink kamu!!! Muahahhahaha
fizahbsyukk_ fizahbsyukk_ Jun 24, 2016
Baik kau join Dato Seri Vida tu.Elok lah jugak ade spesies same ske warne pink XD
AqilahSabri AqilahSabri May 31, 2016
Kau kan appa dlm BTS jadi janganlah bergaduh dgn Jin omma. Kalau bercerai, anak-anak jugak yang susah