NEW: Tap by Wattpad
FREE Addictive Chat Stories 😍🔥
DOWNLOAD NOW!
M I K A E L

M I K A E L

150K Reads 5.3K Votes 24 Part Story
+rimoo By tiggriss_ Completed

Wattys Award 2016 Winner
(Hidden Gems | Permata Yang Tersembunyi)

Complete Story ✅

"Aku pantang kalau ada perempuan berani angkat tangan dengan aku. Sekali tangan kau hinggap ke pipi aku, memang hidup kau akan musnah selepas itu." -Tengku Umar Mikael-

Apabila maruah seorang gadis dipermain dan diuji oleh seorang kasanova, memang penamparlah jawapannya. Walaupun Mikael berjaya membuatkan gadis itu tunduk padanya, dia masih belum berpuas hati malah merancang suatu perkara yang lebih dahsyat. Baginya, salah gadis itu memang besar dan tidak boleh dimaafkan. 

"Maaf Tengku. Saya tak dapat ikut kemahuan Tengku. Permintaan Tengku untuk menyuruh saya dedahkan aurat saya sangat tidak masuk akal. Lagipun bukan Tengku yang akan menanggung dosa saya kelak." -Durriyatul Umairah-

Kesabaran yang si gadis ada sering kali menguji kesabaran si lelaki. Dia tidak akan mengikut setiap arahan lelaki itu kerana sering bercanggah dengan prinsip dirinya. Malangnya, rancangan gila lelaki itu telah membuatkan dia terperangkap dalam sebuah perkahwinan yang penuh pancaroba. Dia terseksa hidup dengan lelaki itu.

zfrh__ zfrh__ Oct 08, 2016
lol tak logik + childish gila cara mamat ni berfikir. tampar pun dah kena sampai kahwin bagai. macam mana leh jadi CEO lol
laila741123 laila741123 Nov 21, 2016
Ada je mamat mcm ni... xde yg mustahil dlm dunia ni especially bila dunia nk akhir zaman😂😂😂
Pancakesmuffin Pancakesmuffin Nov 25, 2016
Jahatkah mikael ni. Dah khawin suruh pulak isteri Dia tidur dengan maid. Nasiblah maid tu baik.lepas tu, sengaja pulak tunjuk hantu Dia depan bini Dia!  Takpa maira, Dia pasti Akan melutut depan Kau satu hari nanti!  Geramm.
fitriyaniihsan123 fitriyaniihsan123 Oct 07, 2016
Kalu nikah trpksa npe pula mesti sakit saat suami maen pempuan? ?kan mestinya xpayah sakit, ...