+Tuition | Jungkook [✔]

+Tuition | Jungkook [✔]

72.1K Reads 6K Votes 35 Part Story
🍫 By frhnatashaaaa Completed

" Awak kan cikgu kat pusat tuisyen nie . Awak sepatutnya mengajar kami semua . Kenapa setiap kali awak tanya soalan , mesti awak asyik target saya ? Padahal ramai lagi pelajar yang menghabiskan duit semata-mata untuk belajar disini . "


" Siapa suruh kau curi perhatian aku ? " 


+Jungkook, iaitu cikgu tuisyen yang menarik hati semua pelajar perempuan mahupun cikgu perempuan muda dan tua. Ceh . Tapi hanya seorang gadis saja yang dia selalu marah dan target . 


" Awak sudi tak menjadi teman wanita saya ? " 


" Soalan kbat apakah ?! "










©sugastly's ideas _

baejinwoo_ baejinwoo_ Sep 08
Ni aku tak suka..Dah vote tapi tgok balik tak vote. Wattpad sila ninggal.🔪
Mak bapak hg  x nk selamatkn hg !! Muahahahahaha 😂😂😂
nutkookie_ nutkookie_ Dec 18, 2016
Sanggup.. 💆Abaikn kawan lain yg nk blajar nihhh dlm kelas.. 😭😭
frhnatashaaaa frhnatashaaaa May 29, 2016
Hehehehehe jangan puji melebih nantii besar otakk pulaa titeww 👉👈
VkookAlwayzz VkookAlwayzz Aug 19, 2016
Akhirnya!! Huwaaa nasib jumpa balik cerita ni.. Setelah sebulan mencari 😭😭
chiminqut- chiminqut- Dec 17, 2016
kalau  jungkook ngan yugyeom yg jadi cikgu aq,kompem aq aq siap semua kerje sekolah and jadi pelajar cemerlang diorang..hehe