Fakta

Fakta

90.8K Reads 7.8K Votes 32 Part Story
taeha By bts_hobieluv Completed

Fakta haha. Bace je la
Bye

ummi7105 ummi7105 Apr 01, 2017
kpop and haterzz sama jer..dua2 makhluk Allah..takder yang perfect
baekismybae_ baekismybae_ Oct 15, 2017
betul sangat sia bencilah aq kalau tu bukan cg aq memang dah lama aq tampar belakang badan dia kuat ii 🌞🔪
storbyfantom27 storbyfantom27 Nov 12, 2017
Aku rase kebanyakkan kpopers bukan dak² wechat😅twitter tu yelah
KiraDontGiveAF KiraDontGiveAF Apr 02, 2017
Yess. That's true...when org bagi salam..diorng tak jawab pun
KimNaimjoon KimNaimjoon Nov 16, 2016
buat pe kau bernafas kalau kau tahu kau akan mati??buat apa makan kalau kau tahu kau akan lapar??
                              
                              haters be like: *sentap kjp
koocakee koocakee Dec 25, 2016
Minat kpop je semuanya lambat, solat lambat lah itu lambat lah.. Rasanya jadi kpoppers ni lagi ok dari haters, sebab kpoppers xde pon yang beranak anak luar nikah.. Koi~ -.-