Geceden Kork - AlSel

Geceden Kork - AlSel

63K Reads 4.5K Votes 28 Part Story
Muhtemelask By MuhtemellAsk Updated 4 days ago

Ali: Ne demek bu?
  
  Selin: Şeyy.. Geceden kork yazıyor.
  
  Ali: Neden?
  
  Selin: Çünkü gece bana bu zamana kadar hiç iyi gelmedi! Hep saçma düşünceler soktu aklıma. Olmayacak düşler gösterdi rüyalarımda. Başıma hep iş açtı.. Korkuyorum ben! Beni tekrar sürüklemeye çalışıyor.. Engel olmak çok zor. Geceyle başa çıkmak çok zor....

icl233 icl233 Sep 06
Şuan bu kitabıbyeni caeketmenin salaklığını yaşıyorum bi saniye
Dilanmiyy Dilanmiyy Aug 11
Didocum iltifat ettik daha yeni sana tükürdüğümüzü yalatma bi zahmet.
nurbr11 nurbr11 Aug 01
Oh valla çok iyi dedi 😂 didemi ilk andan hic sevmedim zaten 😏
Hadi bismillah yeni başlıyorum eminim çok fazla aşık olacağım
Ali vefaaat😂 
                              Banane Anneeeğğ ben bu kızı istiiiyoom çok güzelsin aq (Ali iç ses) lsksjsjajsja
Dilanmiyy Dilanmiyy Aug 10
hhahahahahahah 😂😂😂 tolga sarıtaş çakması 😂😂😂😂😂