Teksty Naszej Klasy Xddd

Teksty Naszej Klasy Xddd

864K Reads 85.5K Votes 164 Part Story
OREOGIRL By RudaaRudzielec Updated May 05

Będą tu bardzo... Nietypowe teksty naszej kochanej klasy.

1msc w losowo - 07.10.16r.

  • dziwne
  • heheszky
  • humor
  • klasa
  • teksty
goldenflowerx goldenflowerx Aug 10, 2017
Jakimś dziwny pomieszaniec delfina, motyla, słonia, leniwca i lisa chyba będzie ok
_The_Athena_ _The_Athena_ Sep 06, 2017
Kolega z niżej klasy miał u mnie chwilowy paraliż mózgu. Tego nie przebijesz.
Eastnorthwestsouth Eastnorthwestsouth Dec 18, 2017
O, a ja jestem pająkiem, bo jestem chuda i wszyscy się mnie boją...
MelissaSensei MelissaSensei May 04, 2017
Jestem emisek jest to takie dziene zwierze wiec nie skumacie xD
_Poniedzialek_ _Poniedzialek_ Apr 11, 2017
To u mnie nauczycielka kazała takiemu jednemu ludziowi pisać lewą 😁
Sophy247 Sophy247 Dec 11, 2016
Ha ha! Nie no spoko xd kiedyś na lekcji matematyki:
                              Pani:
                              No więc kto powie ile to jest?
                              Kamil.
                              Kamil: 
                              Tak?
                              Ile to jest 7x7
                              Kamil: 
                              Yyyyy chwila... 4?
                              Cała klasa wybuchła śmiechem xd