Kiss Untuk QIS ✔

Kiss Untuk QIS ✔

253K Reads 4K Votes 29 Part Story
Lauren Alyrra By LaurenAlyrra Completed

Darwish Hisham VS Iman Qistina

Dua nama yang berbeza, jantina yang berbeza, serta pertalian darah yang juga berbeza. Sejak kehadiran Iman Qistina dalam hidup Darwish Hisham, dia cukup membenci gadis itu sejak dari kecil lagi. Baginya, Iman Qistina hanyalah anak pungut dalam keluarga mereka. Taraf Iman Qistina sama saja dengan taraf pembantu rumah mereka. Bergaduh dan berbaik, hinaan, cacian, seranah sudah menjadi makanan harian mereka. 

Iman Qistina atau Qis sungguh membenci sikap Darwish Hisham yang suka memandang rendah pada maruah seorang perempuan. Bagi Qis, Darwish tidak layak untuk diterima sebagai penghuni dalam hatinya.

Darwish Hisham atau Darwish memikirkan yang sebaliknya. Apa yang dia mahukan, dia akan dapat. Kerana Qistina, dia rela merendahkan egonya.

Dari benci bertukar menjadi cinta. Dari cinta menjadi sayang. Siapakah pemilik kiss untuk Qis? Adakah Darwish pemilik kiss untuk Qis?

Yes..chapter nihh mmg panjang Dan the best lahh 😂 keep it up yaa sis😘 mmg best perghhhh danish nih nakal erkk😂 tapa² nakal pon ttp sya suka haha guraw sis😂💕
eriq_aryan eriq_aryan Jun 28
Mulut... dua2 bsuk... huhuu. Tp mak dia tu xcaya lgsg ank dia jht
Woah....ni dah macam Perang Dua Kedua jer pergaduhan diaorang saya tengok.
inanie inanie Jun 25
Dua2 sama je perangai.. saling membenci2.. kata mengata.. 
                              Takutnya nanti jatuh cinta tau... hihihi
Otak blue betullah kau ni Darwish ooooiii!!!sungguh ku tak percaya kau ni tergolong dalam golongan lelaki berhidung belang.aku pun tak sampai macam tuu (saya cuma suka gadis dalam anime jer...yg tak bernaywa tuu hehehehe)memang pandanlah Qos panggil kau setan.Sesuai sangat.*rolling eyes *