NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
save me || vmin

save me || vmin

21.3K Reads 2.7K Votes 21 Part Story
rõzu By enticingmin Updated Mar 02

Gecenin bir saatinde uyumak üzereyken camınıza taş atıldığını düşünün. Korkmaz mısınız?
  
  {boyxboy}

Slendermann...
                              Aw ben şu adamdan korkuyom yah bide odadan koridor gozukuo hep askiliği slenderman zannediom aw
Neaga_Wolf Neaga_Wolf Jun 12
Herkes korkmuş ben öküz gibi gülüyorum lan dfasfdfsfasdf
starkber starkber Jun 01
Yalnız şu an arkaya döndüğünde birini görcek diye devamını okuyamıyom.Ben olsam bütün gün orda put gibi dururdum Allah muhafaza arkamda beni bekliyormuş falan döndüğümde hi bacım falan😂😂😂ay şuan bütün ciddiyetim gitti neyse ben okumaya devam edeyim..😂😂😂
wontoska wontoska Dec 16, 2016
Aklıma arınma gecesi 1'de ki maskeli adam geldi. O masekeler mükemmeldi ya~
Yani bu olaylari yasayan jiminse suga olabilir. Cunku suga benin sadece siyah ve beyaz kiyafetlerim var demisti
Korkudan altıma sıçardim bu yüzden gece hiç camdan bakmam