Stairways

Stairways

12.8K Reads 389 Votes 5 Part Story
suen By suenshenn Updated Feb 16

[on hiatus] *probably a long longggggg hiatus*

Mungkin kau tak percaya karma. Mungkin kau tak percaya rebirth. 

Tetapi siapa mampu menyangkal andai sejarah berulang?

nusyazzai nusyazzai May 25, 2016
Bagus jugak mcm ni. Boleh aku belagak pandai walaupun aku bodoh addmath 😂😂😂
loveamericano loveamericano May 25, 2016
sumpah best lah ya Allah, moga moga hang dpt jadi seorang yg bekerjaya dan pada masa yg sama dpt menjadi seorang novelis terkemuka suatu hari nanti. fighting sueennnnnnn ☆☆☆☆
roseanne94_ roseanne94_ Nov 14, 2016
Uuuuu.. mcm cerita scarlet heart ahh.. bezanya ko hajin lemas😂 ni tangga😂
nurflwr nurflwr Aug 24, 2016
suenn,stairways #2 in hstorical blabla..tak ingat. yeahhhh congrates.
clareas clareas May 25, 2016
Wuit sekarang aku dah faham jalan cerita ni hahhaa, aku suke 😭😭 tak saba nak tunggu pihak lelaki nye keluar hahhahaa
nusyazzai nusyazzai May 25, 2016
Bangga fatha. Suen jgn lupa nama aku jugak. Hahaha😂😂😂