Stairways

Stairways

8.3K Reads 630 Votes 11 Part Story
suen By suenshenn Updated 4 days ago

Tangga yang tak membawa ke mana-mana.

Kecuali satu. Kebebasan.

Kau yakin kau dah bebas? Buka mata luas-luas dan pandang sekeliling. 

The truth is, you haven't.

Ikut Elena Fatha. Ikut Puteri Azura Cempaka. Maka kau akan rasa betapa terkongkongnya kita.

Dan mungkin kau juga akan jumpa dia, jejaka pejuang. Aryan Kamil namanya.


"Those who do not remember the past are condemned to repeat it"- George Santayana




[AMARAN!!!] : Cerita ini hanya fiksyen. Tak melibatkan langsung dunia sebenar. 

Oh yes, macam biasa la. Unedited. Typo noharomm!

nusyazzai nusyazzai May 25, 2016
Bagus jugak mcm ni. Boleh aku belagak pandai walaupun aku bodoh addmath 😂😂😂
loveamericano loveamericano May 25, 2016
sumpah best lah ya Allah, moga moga hang dpt jadi seorang yg bekerjaya dan pada masa yg sama dpt menjadi seorang novelis terkemuka suatu hari nanti. fighting sueennnnnnn ☆☆☆☆
roseanne94_ roseanne94_ Nov 14, 2016
Uuuuu.. mcm cerita scarlet heart ahh.. bezanya ko hajin lemas😂 ni tangga😂
ciklengkuas ciklengkuas Aug 24, 2016
suenn,stairways #2 in hstorical blabla..tak ingat. yeahhhh congrates.
clareas clareas May 25, 2016
Wuit sekarang aku dah faham jalan cerita ni hahhaa, aku suke 😭😭 tak saba nak tunggu pihak lelaki nye keluar hahhahaa
nusyazzai nusyazzai May 25, 2016
Bangga fatha. Suen jgn lupa nama aku jugak. Hahaha😂😂😂