Vkook smuts ;; one shots

Vkook smuts ;; one shots

28.6K Reads 593 Votes 3 Part Story
Tete By majestickth Updated Jan 12, 2017

BTS vkook smutları ile  dolu, one shotlar yazdığım bir kitap. 

-yaoiden hoşlanmıyorsanız hemen burayı terk etmelisiniz.

  • bangtanboys
  • bts
  • fluff
  • gay
  • jungkook
  • oneshot
  • ship
  • smutt
  • taehyung
  • taekook
  • vkook
  • yaoi
asy_78 asy_78 Feb 07
Gay kelimesinden nefret ediyorum çoğ iğrenç geliyor😡😡
                              Neden eşcinsel değil yani? 
                              Niye Gay?
commeundieu commeundieu Feb 02
ULAN HARDCORE SMUTLARDA AĞLA TAE DİYE KENDİMİ YIRTARKEN BURADA ONUNLA BERABER AĞLIYLRJM
NeeAcer NeeAcer Dec 14, 2017
Yaaa kıyamam aşkım jiminee yazık oldu yaaaa 😍😍😍😍😘😍😘😍😘😍😍😭😭😭😭😭♥♥♥♥
eelysionn eelysionn Jan 05
SOPE VAR NAMJİN VAR HELE HELE VMİNKOOK GÖRDÜM AMK MİNNAK KALBİM BUNA DAYANAMIYOR
Kardeş göbek yoksa sorun yok boşver wjxksks ki olsa da yumuş yumuş olur böyle oynarsın wkxsms
eelysionn eelysionn Jan 12
Annem~ Keşke diyom bunu da atsanız falan sonra biz izlesek falan sonra feels falan?