Cinta Diraja

Cinta Diraja

4.3K Reads 212 Votes 18 Part Story
Tiera_654 By Tiera_Syu Updated Nov 10

"Kalau bukan engkau jodoh aku nak buat macam mana?" Senyum sinis Ina yang membuatkan Tengku Naufal berjauh hati dengannya.

"Tpi kalau aku buktikan pada kau yang cinta itu boleh mengubah segala galanya,jangan merayu pada aku" terukir senyuman nakal dibibir mulus miliknya Tengku Naufal.

"Merayu? Aku nak merayu kat kau...tolonglah" berkata sambil menunjukkan tanda tanda hendak berlalu pergi dari perbualan itu.

"Mestilah kau akan merayu kat aku sebab kau suka aku" senyum nakal itu makin lebar.

"Tolonglah Mr Diraja...tidak tedetik sekali pun mulut ni nak mengucap kan cinta...sayang...rindu...dekat Kau especiallynya Tengku!" Muka Ina yang tiba tibanya bertukar merah.

"Tapi...just a reminder..bersedialah untuk jatuh cinta"

Itu hanyalah dulu,selepas kejadian ngeri....kau melupakn aku,tak tunaikan janjimu....adakah kau untukku...

No comments listed yet.