Introducing Tap by Wattpad!
Discover addictive chat stories from your favourite Wattpad writers that will make you go 😮😍🔥
CHECK IT OUT
That is Mine!! [slow update]

That is Mine!! [slow update]

27.8K Reads 485 Votes 9 Part Story
sasaDeBlack By sasaDeBlack Updated Dec 19, 2016

"dia gay?mama biar betul saya kawin dengan gay..sampai ati mama buat saya macam nih.."
"yup..sebab tu, tugas leesya adalah buktikan pada dunia yang anak mama tu bukan gay. leesya je sesatu orang yang mama harapkan dapat bantu mama..please ye sayang.."
"tapi ma!.
"takde tetapi lagi..butik mama aka  jadi milik leesya lepas leesya sah jadi milik ishraf.."
"siyes ma?"
sapa tak nak butik ilyani collection..dah lama aku bayangkan punya butik sendiri..finally aku dapAt gak..maaf la ishraf kau yang jadi taruhan..what i want i must get it..haha.

jika boleh,  gunakanlah bahasa yang lebih mudah difahami n sedap dibaca..