NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
That is Mine!! [slow update]

That is Mine!! [slow update]

31.2K Reads 517 Votes 9 Part Story
DeStrawHat By DeStrawHat Updated 6 days ago

"dia gay?mama biar betul saya kawin dengan gay..sampai ati mama buat saya macam nih.."
"yup..sebab tu, tugas leesya adalah buktikan pada dunia yang anak mama tu bukan gay. leesya je sesatu orang yang mama harapkan dapat bantu mama..please ye sayang.."
"tapi ma!.
"takde tetapi lagi..butik mama aka  jadi milik leesya lepas leesya sah jadi milik ishraf.."
"siyes ma?"
sapa tak nak butik ilyani collection..dah lama aku bayangkan punya butik sendiri..finally aku dapAt gak..maaf la ishraf kau yang jadi taruhan..what i want i must get it..haha.

jika boleh,  gunakanlah bahasa yang lebih mudah difahami n sedap dibaca..
Yes... Jalan jalan cerita menarik tp bahasa tidak sedap... Kalau tu author boleh ubah ... Cerita author memang boleh angkat ibu jari lah