NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
Bukan Salah Jodoh !

Bukan Salah Jodoh !

10.5K Reads 744 Votes 45 Part Story
Eiyda Fyna 💞 By AShaMiSha Updated May 29

Jelingan matanya membuat aku terkedu . Jantung berdegup dengan tidak stabil . Itu bukan bermakna aku ada masalah jantung . Mungkin ini adalah Cinta ?

Jika betul itu Cinta , adakah dia adalah Jodohku ? Makhluk yang Allah swt ciptakan buatku ? 

Ahhh . 

Aku yakin andai dia bukan Jodohku , aku akan tetap Cintakannya . Tetapi aku juga tahu Jodoh Takkan Pernah Salah . Aku tetap yakin Dia Adalah Buatku . Semua ini Bukan Salah Jodoh .


🌸🌸🌸

Tengku Raisya Adania , merupakan anak gadis yang berperwatakkan sekejap sopan , sekejap kasar , sekejap pemurah senyuman , sekejap Cik Arrogant , sekejap periang , sekejap pendiam .

Perwatakkannya itu membuatkan Syed Muhammad Arsyad Danish mengaru kepala sendiri dengan sikap berubah-ubah gadis itu . Tetapi , benar kata orang kalau dah Sayang , segala cacat celanya diterima jua .

Kisah cinta mereka bermula dengan kisah yang biasa . Tidak Bercinta tetapi Teman Tapi Mesra . Semua ini kerana masing-masing mahu menjaga persahabatan mereka .

Cinta semakin lama mekar dek kerana dijaga elok oleh mereka membuatkan mereka bertekad mendirikan rumah tangga di awal usia setelah tamatnya persekolahan .

Tetapi akankah perancangan mereka berjaya ? Dan ke manakah gadis itu menghilang ? Maka di situlah bermula Cinta Yang Luar Biasa .

No comments listed yet.