Abang Tuisyen Next Door

Abang Tuisyen Next Door

191K Reads 11K Votes 33 Part Story
Sheeeeema By Sheeeeema Completed

Hidup Afrina musnah sama sekali apabila mamanya menyuruh dia tuisyen dengan jirannya. Lebih memalukan apabila orang yang mengajarnya itu ialah orang yang pernah menolak cintanya satu ketika dahulu. 

***

"Kau ni bengap sangat lah Pina"

"Kalau aku tak bengap, takdenya mama suruh kau ajar aku"

***

Mereka seperti anjing dan kucing. Ada sahaja benda yang tidak kena di mata mereka. 
Bagaimana Pina hendak menghadap Abang Arul bila lelaki itu dulu merupakan bekas pemilik hatinya? Diulang- bekas.

Highest ranking #4 in teen fiction

  • cikgutuisyen
  • jiran
  • love
  • random
  • teenfiction
naja_lutfi naja_lutfi Aug 25
Ehh mengada tul azrul tuu dulu dah tolak mentah skrang nak balik
naja_lutfi naja_lutfi Aug 25
Kenapa si azrul tu kejam sangat?? Tak pee kita tunggu apa yg belrlaku nanti
choclatelifegirl choclatelifegirl Oct 10, 2016
Best story . If u want , awak baca lah novel saya yr ? Thanks ♥♥
Always_Kpopperz Always_Kpopperz Nov 04, 2016
Wahh macam watak saya plak ..nama saya pon afrina.. Umur 13 dah~
AinNadrah AinNadrah Dec 26, 2016
Emmaaaaaaaaaa 😅 kisah realiti ke fantasi ni hihohi 🙊🙊