Abang Tuisyen Next Door

Abang Tuisyen Next Door

232K Reads 12.7K Votes 33 Part Story
E M M A By Sheeeeema Completed

Hidup Afrina musnah sama sekali apabila mamanya menyuruh dia tuisyen dengan jirannya. Lebih memalukan apabila orang yang mengajarnya itu ialah orang yang pernah menolak cintanya satu ketika dahulu. 

***

"Kau ni bengap sangat lah Pina"

"Kalau aku tak bengap, takdenya mama suruh kau ajar aku"

***

Mereka seperti anjing dan kucing. Ada sahaja benda yang tidak kena di mata mereka. 
Bagaimana Pina hendak menghadap Abang Arul bila lelaki itu dulu merupakan bekas pemilik hatinya? Diulang- bekas.

Highest ranking #4 in teen fiction

  • cikgutuisyen
  • jiran
  • love
  • random
  • teenfiction
naja_lutfi naja_lutfi Aug 25, 2017
Ehh mengada tul azrul tuu dulu dah tolak mentah skrang nak balik
naja_lutfi naja_lutfi Aug 25, 2017
Kenapa si azrul tu kejam sangat?? Tak pee kita tunggu apa yg belrlaku nanti
choclatelifegirl choclatelifegirl Oct 10, 2016
Best story . If u want , awak baca lah novel saya yr ? Thanks ♥♥
Always_Kpopperz Always_Kpopperz Nov 04, 2016
Wahh macam watak saya plak ..nama saya pon afrina.. Umur 13 dah~
AinNadrah AinNadrah Dec 26, 2016
Emmaaaaaaaaaa 😅 kisah realiti ke fantasi ni hihohi 🙊🙊