Sudah Aku Tahu

Sudah Aku Tahu

664K Reads 36.5K Votes 76 Part Story
Wa By mmelmel_ Updated Nov 08

"Senyum! Senyum! Senyum! Tu ja kau tahu?! Hey perempuan , sekali lagi kau senyum depan aku, siap kau." -Afkar Irsyad



"Awak buatlah apa yang awak nak buat. Saya tak kisah. Cuma satu ja saya nak awak tahu, saya akan tetap disini, disisi awak. Dan sentiasa menjadi isteri awak.." Dhia Umaira



"Dia umpama mimpi ngeri. Kejam. Tak berhati perut. Tapi aku tahu, jauh disudut hati dia, dia seorang yang baik. Aku harap kau boleh sembuhkan dia.. Ubah dia Dhia.. Please." - Naquib.





Mampukah dua insan berlainan personaliti bakal hidup bersama? 
Masing masing mempunyai rahsia tersendiri. 

Mampukah Dhia Umaira menyembuhkan penyakit di dalam diri Afkar Irsyad? Atau Afkar Irsyad selamanya akan menjadi seorang lelaki yang tidak berhati perut? Mampukah Afkar Irsyad menyimpan rahsia itu selamanya?

Afkar  ni  sakit  ape  ye  . Mcm  tkde  perarasaan  aje.  Sombong  pulk  tu  . Best  cite  ni
teruskn.sbb cite sis smue best2 belaka.baca prolog  pun.da best ni.sy sentiasa sokong sis....
Best sinopsis...hope dhia kuat n degil...jgn cpt mengalah tau...fighting!!!!nk lg leh?😆
bellafiqah bellafiqah Jun 08
Ya Allah,baru bab pertama dah bergetar jiwa.Adik bella sokong akak penulis!
eeee sukaanyaa !! guna nama saya dhia 😘😘😘😆😆😆😆😆