NEW: Tap by Wattpad
FREE Addictive Chat Stories 😍🔥
DOWNLOAD NOW!
Stay Qowiy,My Love

Stay Qowiy,My Love

91.2K Reads 8.6K Votes 56 Part Story
adli By brotherlee_ Updated 4 days ago

×Qowiy-kuat×

Izz Adlina bukan tak biasa berkawan dengan lelaki pun,tetapi entah kenapa Raid Idlan lelaki yang perangai kadang macam syaitan tu membawa kepada dunia baru buat Izz. Siapa sangka lelaki itu rupanya ada banyak kisah terpendam sehingga Izz Adlina terseret sekali dalam masalah-masalah yang timbul?

Tengah elok dia dan Raid berkawan tanpa ada masalah,macam-macam dugaan datang bersulam fitnah yang tak manis didengar. Bertambah ujian Izz Adlina apabila Raid Idlan hilang tanpa khabar tiba-tiba. Namun,Raid Idlan yang hilangkan diri,tetapi Raid Idlan juga lah tercari-cari cinta hatinya itu.

Bolehkan persahabatan mereka kekal sebagai persahabatan sahaja?




Bestachievement:4 in teenfiction 
Feb232017

NeeshaDanie NeeshaDanie Jul 30, 2016
ahahaha, cerita ni pun ada nama adli ehh. stand for you name kan hahahhaha
sajidahpunya sajidahpunya Oct 23, 2016
Ha...ha...BOLA!!!BOLA!!!JDT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!😈😈😈😈😈..........bengis.....
Ys14CDy Ys14CDy Sep 26, 2016
Tu ah aku mkn 2 pinggan xgemok2 bengang gilr plus jeles dgn kwn sku yg chubby tu mane xnyr asal balik kg mesti aunty2 bebel aku kurus ah ape ah bengang dowh 😭😭