Stay Qowiy,My Love

Stay Qowiy,My Love

489K Reads 53.9K Votes 100 Part Story
لي By broleecomel Updated 6 days ago

"Stay qowiy?"

"Yes,stay qowiy."

-strictly,do not copy any of the ideas,phrases,words,dialogues from this story. thank you.

Farrahash Farrahash Jul 30
nama dia yang adlina tu dah la sama dengan kakak aku,body kurus takkan gemuk pun sama jugak
Farrahash Farrahash Jul 30
memula aku pun confius,dah kalau nama Izz Adlina,perempuan la jawabnya😂
Psycho_drm Psycho_drm May 19
Ehh...same lah....but aq save duit banyak daging....Iphone mu tunggu aq datang
NeeshaDanie NeeshaDanie Jul 30, 2016
ahahaha, cerita ni pun ada nama adli ehh. stand for you name kan hahahhaha
sajidahpunya sajidahpunya Oct 23, 2016
Ha...ha...BOLA!!!BOLA!!!JDT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!😈😈😈😈😈..........bengis.....
itsnby_tc itsnby_tc Sep 26, 2016
Tu ah aku mkn 2 pinggan xgemok2 bengang gilr plus jeles dgn kwn sku yg chubby tu mane xnyr asal balik kg mesti aunty2 bebel aku kurus ah ape ah bengang dowh 😭😭