mart。

mart。

36K Reads 17 Votes 1 Part Story
liya By wnahwan Updated Nov 07

❞ aku tahu kau suka aku tula sebab kau selalu datang sini kan ? ❞
      
  ❞ kau kalau perasan memang no 1 kan ❞ 
      
      ㅡ dah 7 eleven berdekatan dengan rumahnya sebab itu la dia selalu pergi ke sana tetapi lain pula sebab lelaki itu XD
  
  ©yeulline | 2016 | taehyung

  • army
  • bangtanboys
  • bts
  • love
  • mart
  • school
  • taehyung
  • taetae
yoongsbae- yoongsbae- Apr 09
*join* TAEHYUNG KENA REJECT TAEHYUNG- *nangis* taehyung pun reject aku, buat apa nak ejek dia ;-;
polstrio polstrio Jun 19, 2016
JAM DI DINDING TERUS BERDETAK AHAAHAHH lol sori takle moveon dgn ayda tuah eh jebat xD
fizahbsyukk_ fizahbsyukk_ Jun 30, 2016
Bila aku masuk je 7E tu aku slalu wish aku dapat beli pape je yg aku nk kat 7E tu.Lagi lagi komik <3
_wenjunhui_ _wenjunhui_ Jul 08, 2016
Kalau nk diikutkan saya raselah ni saye dpt info dr org korea dr youtube so tk taulah btol ke tk...ikutkan 10,000 won bersamaan ngan 10 usd 1 usd bersamaan rm 3 so,10×3=RM30.00
                              So totalnye RM30.00 .....rasenye mian kalau salah 😅