Aelysh's Secret [Hiatus]

Aelysh's Secret [Hiatus]

80.7K Reads 5.1K Votes 35 Part Story
ahnsarah By ahnsarah Updated Apr 19

Aku Alisa Natasya. Seorang gadis yang mempunyai perwatakan yang hodoh, bodoh, dungu, dan semua yang negatif untukku. Ya aku mengaku itu. Dan aku tidak merasa sukar untuk lalui itu semua kerana dari situ, aku menjadi puas. Aku boleh melihat siapa manusia yang sebenar dan manusia yang bertopengkan syaitan.

Tapi, itu hanyalah Alisa Natasya. Bukan seorang Aelysh dan Tasya. Ya, aku mempunyai tiga perwatakan yang berlainan. Aku menjadi terkenal apabila aku menjadi Aelysh dengan bermulanya di Youtube. Aku menjadi artis youtuber yang terkenal tetapi mempunyai identiti yang misteri. 

Begitu juga dengan Tasya. Dengan menjadi Tasya, keyakinanku untuk menghadapi dunia luar semakin kuat dengan sokongan 'mereka'. Aku tidak lagi menjadi orang yang selekeh kerana berpakaian formal adalah sebahagian daripada kehidupan Tasya kerana aku merupakan CEO di syarikat no.1  yang paling terkenal di Malaysia iaitu A's Corp.

Namun begitu, semakin lama rahsia aku sebagai Aelysh semakin terbongkar satu persatu. Dengan kehadiran Afrizal Izzani juga membuatkan kehidupan aku semakin bermekar dengan bunga mawar. 

[ This story wil be hiatus for a while. Im sorry readers "( ]

■■■___■■■

Pemberitahuan: Kebanyakan lirik lagu yang berada di dalam novel ini adalah di'copy lirik . No Complain!

No comments listed yet.