5 L O V E

5 L O V E

545K Reads 28.9K Votes 86 Part Story
Ian By Insyirahlm Completed

Tentang 5 orang pelajar perempuan dan 5 orang pelajar lelaki. Bila percintaan antara mereka bersatu ia menjadi 5 cinta. 

yang perempuan terkenal di sekolah dengan sikap 'nakal' mereka yang suka mengenakan pelajar dan guru lain. Datang pula 5 orang pelajar baru lelaki di sekolah itu membuatkan mereka mula rapat dengan pasangan masing-masing. Malangnya ada saja halangan yang datang. 

Walaupun di jejaka menyimpan rahsia dengan ketat, Si gadis tetap dapat dihidu. Gengster! 

Code cinta
5+5=10
10-5=5






syiraaberry_ : 
If you don't like the contents in my story, you don't have to read it. Okay?

  • 17tahun
  • cinta
  • gengster
  • nakal
  • pelajar
  • romance
  • sekolah
  • teenfiction
Meddy2402 Meddy2402 Dec 15, 2016
Asal nma salmah mesti ada tahi lalat beso kat muka ..hahahahahs memang tak leh blah ..😂😂😂😂
AdrynaSha AdrynaSha Aug 10, 2016
Apa nama nama ahli geng berlima tu? Erna dgn sha ni geng lain kan? Jap pening jap nii 😅
adilazahid adilazahid Dec 27, 2016
bru bca chap one dh gelak + sengih2...bestlh cite nie 👍👍
dezalira dezalira Dec 09, 2016
Heyy raden my name!!! But i Radin 😝 ya ya bunyi also sama hahahahahahah
adilazahid adilazahid Dec 27, 2016
Aaaaaa nak melt boleh tak? ayoyoyo lori gula tertumpah ke? 😘😘
anonymousxsara anonymousxsara Oct 03, 2016
My turun nak tampar.Aku tak tampar je pelepuk,penyepak,penumbuk,semua pe aku bagi kau Kimi.