5 L O V E

5 L O V E

358K Reads 20.8K Votes 86 Part Story
Ian By Insyirahalimm Completed

Tentang 5 orang pelajar perempuan dan 5 orang pelajar lelaki. Bila percintaan antara mereka bersatu ia menjadi 5 cinta. 

yang perempuan terkenal di sekolah dengan sikap 'nakal' mereka yang suka mengenakan pelajar dan guru lain. Datang pula 5 orang pelajar baru lelaki di sekolah itu membuatkan mereka mula rapat dengan pasangan masing-masing. Malangnya ada saja halangan yang datang. 

Walaupun di jejaka menyimpan rahsia dengan ketat, Si gadis tetap dapat dihidu. Gengster! 

Code cinta
5+5=10
10-5=5






syiraaberry_ : 
If you don't like the contents in my story, you don't have to read it. Okay?

Meddy2402 Meddy2402 Dec 15, 2016
Asal nma salmah mesti ada tahi lalat beso kat muka ..hahahahahs memang tak leh blah ..😂😂😂😂
AdrynaSha AdrynaSha Aug 10, 2016
Apa nama nama ahli geng berlima tu? Erna dgn sha ni geng lain kan? Jap pening jap nii 😅
adilazahid adilazahid Dec 27, 2016
bru bca chap one dh gelak + sengih2...bestlh cite nie 👍👍
varicoloured varicoloured Dec 09, 2016
Heyy raden my name!!! But i Radin 😝 ya ya bunyi also sama hahahahahahah
adilazahid adilazahid Dec 27, 2016
Aaaaaa nak melt boleh tak? ayoyoyo lori gula tertumpah ke? 😘😘
anonymousxsara anonymousxsara Oct 03, 2016
My turun nak tampar.Aku tak tampar je pelepuk,penyepak,penumbuk,semua pe aku bagi kau Kimi.