Aku Ada Crush!

Aku Ada Crush!

45.9K Reads 2.3K Votes 54 Part Story
F .-. By erraexo Completed

Aku Ada Crush!

Tak pernah terlintas langsung di hati FATIHA SYAFIHA untuk suka secara senyap pada MUHAMMAD AZHAAR, iaitu rakan sekelasnya.

Namun, suatu peristiwa telah menyebabkan Fatiha kecewa. Walaupun dicubanya untuk melupakan Azhaar, hatinya terlalu perit untuk menerima.

Suatu kejadian yang melibatkan maruah telah menyebabkan Fatiha bersatu dengan seseorang. Kisah hidupnya pula menjadi semakin rumit apabila kawan baiknya sendiri meninggal dunia..

"Maafkan saya..." - Fatiha Syafiha






**tak pandai buat sinopsis**
**cerita ni gila2 dan mengandungi unsur mengarut xD lol**

  • azfat
  • azhaar
  • cruel
  • crush
  • erraexo
  • fatiha
  • gila-gila
  • happy
  • happyending
  • kahwin
  • lelaki
  • malay
  • marriage
  • perempuan
  • romance
  • sekolah
  • suka
sfiahsani sfiahsani Nov 08
Wehhh malu gila kene marah mcm tu dgn cikgu 😂😂, teringat time aku pon kene marah sbb tido dlm kelas, tapi classmate tak gelak sbb cg mmg srs gila, bila cg dah keluar baru dorang berani nak gelakkan aku HAHAHA 🤣😃
nurin_nabihah nurin_nabihah May 13, 2016
Azhaar!!! Nasib baik nama bukan Azhan. Azhan tu nama cikgu tuiton akaun. Nabiha -.-!!
afiadz afiadz May 15, 2016
Hahahahaha fuhh kenapa afika? Kenapa bukan afiqah? Hahahaha 😂😂😂 permulaan yg menariklaaa srs.. Boleh pulaaa dia angkat kain habis ada tayangan free ajeee..  Keep it up bestttt takpe tatabahasa boleh diperbaikii lama2 comfirm dapat tulis cite gempak 👏👏👏
afiadz afiadz May 15, 2016
Adakah dia sudah jatuh cinta dengan azhar? Ohmyy ohmyy 😱😱😱
berrybiena berrybiena Jan 30
Hahaha..tulah tidur g dlm kelas..btw bestlah sempoi je watak fatiha nie..