NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
I love my friend <Camren>

I love my friend <Camren>

15.1K Reads 1.3K Votes 10 Part Story
CamrenYLarreh By CamrenYLarreh Updated Feb 04

Camila chce zwrócić na siebie uwagę Lauren, ponieważ czuje do niej coś więcej. Lauren tego nie widzi, więc Cabello szuka pomocy wśród twitterowiczów. Nie wie jednak, że osoba chcąca jej pomóc jest tak blisko. 

AU - dziewczyny są w tym samym wieku, zespół nie istnieje.

Pewnie podkochuje się w Lauren, ale widzi jak patrzy na Camile i przez to nie cierpi Cami 😏
chickenforjauregui chickenforjauregui May 13, 2016
Ok to było takie awww 
                              Już pokochałam to ff ♥♥
                              
                              Ps. Ja tęskniłam c:
demzfeat5h demzfeat5h May 22, 2016
Ten rozdział >>>> 
                              Ja już bym sie domyśliła ze piszemy ze sobą na tt 😂
Psychopatka234 Psychopatka234 May 13, 2016
Ja teskniłam bardziej! Kocham Ciebie kocham to ff i wgl <3 Czekam i dalej będę Cię molestować o rozdziały :) Kocham kocham kocham <3
chickenforjauregui chickenforjauregui May 22, 2016
Awww ok, Camila i tak pewnie tego nie będzie pamiętać xD <333