See You Again | OT12 |

See You Again | OT12 |

4.8K Reads 466 Votes 4 Part Story
Aeris Jung By Angelice_ Updated Nov 28, 2016

PROMISE SEQUEL  

"We'll meet again when the autumn blows" -Kris

  • exo
  • ot12
  • promise
  • sequel
  • weareone
najurah najurah Jul 15, 2017
Aku masih berharap yang exo ot12 . Aku nak sngd dorg buat comeback nanti ada 12 org . Aku rndu ng Kris . Luhan . Ng Tao . Bila aku rndu dorg . Aku tngok vdeo dorg yg dulu . Even aku baru jee beberapa bulan minat exo . But I still want them comeback with exo 😢
Ya sebb saya rindu mereka. Tanpa tao kat exo showtime mesti rancangan tu takde gelak ketawa. Sape yang takut masuk rumah hantu? Tanpa kris exo showtime tak de perkatan "niga style aniya".Tanpa luhan tak de dah laki manly tapi perangai macam girl dalam exo.
EXO_BHSHJMCY EXO_BHSHJMCY Sep 16, 2017
Ye kerana tanpa ot12  hidup saya tk tak lengkap kerana ot12 selamnya dihati exop
User75843800 User75843800 Sep 19, 2017
Ye,sye nk exo bhgia brsama sam sperti exo showtime l.ktawa brsama mngis brsama&nnti sehun xkn rse snyi lgi..😢
EXO_WEAREONE_OT12 EXO_WEAREONE_OT12 Jul 21, 2016
😢😢😢 sambung sis... Tapi janganlah buat sedih sangat... Nanti x pasal pasal x berhenti nangis lak... 😭😭😭 btw... Fighting...
Littlekpopheart Littlekpopheart Feb 09, 2017
Rindu betul pada OT12. Saya harap keajaiban berlaku suatu hari di mana mereka dapat bersama semula