See You Again | OT12 |

See You Again | OT12 |

5.1K Reads 487 Votes 4 Part Story
UwU By Angelice_ Updated Nov 28, 2016

PROMISE SEQUEL  

"We'll meet again when the autumn blows" -Kris

  • exo
  • ot12
  • promise
  • sequel
  • shortstory
  • weareone
Ya sebb saya rindu mereka. Tanpa tao kat exo showtime mesti rancangan tu takde gelak ketawa. Sape yang takut masuk rumah hantu? Tanpa kris exo showtime tak de perkatan "niga style aniya".Tanpa luhan tak de dah laki manly tapi perangai macam girl dalam exo.
EXO_BHSHJMCY EXO_BHSHJMCY Sep 16, 2017
Ye kerana tanpa ot12  hidup saya tk tak lengkap kerana ot12 selamnya dihati exop
aisyafi aisyafi Jun 30
Ya sbb tanpa diorang exo -l x kan menjadi gembira mcm dulu lagi
User75843800 User75843800 Sep 19, 2017
Ye,sye nk exo bhgia brsama sam sperti exo showtime l.ktawa brsama mngis brsama&nnti sehun xkn rse snyi lgi..😢
Ya...banyak sangat sebab...tapi sebab yg pling kukuh ialah sebab nak tengok gembira...
EXO_WEAREONE_OT12 EXO_WEAREONE_OT12 Jul 21, 2016
😢😢😢 sambung sis... Tapi janganlah buat sedih sangat... Nanti x pasal pasal x berhenti nangis lak... 😭😭😭 btw... Fighting...