NEW: Tap by Wattpad
FREE Addictive Chat Stories 😍🔥
DOWNLOAD NOW!
Asam Pedas Untuk Namjoon + knj

Asam Pedas Untuk Namjoon + knj

17K Reads 2.6K Votes 21 Part Story
Jim's princess By joohyukbae- Completed

( Status; Complete ) 

Masam seperti kimchi, pedas seperti asam pedas. Namun aku tetap suka! 

"Ikan asam pedas? Apa tuh?"

"Erm. Fish Sour Spice..." 

"Mwo?! Eh aku tak makanlah benda macam nih" 

"Makan jelah! Kang aku sumbat dalam mulut kau baru tahu"

•••

Disebabkan BTS bakal keluarkan album baru di Malaysia kamu Mon Leader kena berganding bahu dengan seseorang dari Malaysia

Berganding dengan wanita Melayu dari Malaysia memang suatu perkara yang menyeramkan! Umpama dalam mimpi ngeri. Bila bergaduh riuh satu bangunan. 

•••

"Nadzirah.. I miss your Asam pedas" 

"Come here, and i will make it special for you" 
________________

Poster - @XlienTae ♡
Hak milik. - @joohyukbae-

park_jimin65 park_jimin65 Oct 03, 2016
hahaha mcm.tinggi taeyeon je hahaa tpi tinggilh tu dri aq hmm hmmm bdk 13 thun lh aq ni hahaha
sunshinenis sunshinenis Nov 03, 2016
haha nama nak sama duh tapi saya Qurratu Aini Afiqah😂😂 hahahahaahahahah lol
liellysue__ liellysue__ Jan 11
Bukan salah jantina, tapi janji melayu memang macam tu..susah ontime.
KookieGotCookies KookieGotCookies Dec 16, 2016
Ingat lagi time tu.. Namjoon muka dh blur.. 😂😂😂😂.. Kelakar tgk video tu..
erisa_shah86 erisa_shah86 Nov 17, 2016
Time tu BangPDnim a.k.a. Bias baru sy jerit kan? Nth lh aq x ingat sgt
erisa_shah86 erisa_shah86 Nov 17, 2016
Wanita Malaysia pakai tudung baju labuh jaga aurat mana ada baju ketat2 pakcik namjoon oiii