For every story tagged #WattPride this month, Wattpad will donate $1 to the ILGA
Pen Your Pride
EHCH: Afiq Asyura

EHCH: Afiq Asyura

168K Reads 8.7K Votes 57 Part Story
Auni Rasyidah By auni_rasy Completed

[COMPLETE ✅]

*Also known as Encik Hero Cik Heroin*

Seorang lelaki yang tegas, suka buat spoil mood, poyo nauzubillah! Tapi manusia itulah juga yang digilai oleh pelajar sekolah mahupun pekerjanya sampai ke mak- mak suka tetapi tidak kepada seorang perempuan ni.

Seorang perempuan yang agak clumsy, perangai pelik, cepat berubah- ubah. Muka boleh dikategorikan sebagai menantu kesayangan. Manusia inilah yang sering disakat oleh si lelaki di sekolah mahupun di tempat kerja. 

Asyik bergaduh kalau terserempak kat sekolah. Alih- alih dah besar si perempuan langsung tak cam yang bos dia itu musuh lamanya! Walaaa! Apalah nasib. 

[Pemenang Teen Fiction Amazing Books Awards]
[Top 3 in teen fiction]
Start : Disember 2016
End    : November 2017
Book 1
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
. 
.
.
.
.
.
.
.
. 
.
.
.
.
.
Lol, aku tak reti buat sinopsis sebenarnya. Korang baca sendiri dan buat sinopsis sendiri. Kalau aku buat sinopsis, mesti tak sama dengan cerita. Yelah nak gempak je kerja.

  • 2017
  • aaqaarsn
  • afiqariel
  • afiqasyura
  • amazingbooksawards
  • aunirasy
  • complete
  • ehch
  • friendship
  • islamik
  • lovestory
  • malay
  • nabilazrn
  • qafiqrael
  • qaisaraariel
  • qaisaraasyura
  • romance
  • sweet
  • teenfiction
shirayukichigarin shirayukichigarin Oct 09, 2017
Kalau konsert cap kapak nie agak agak berapa la harga tiket masuk ye 😂😂😂😂
Nuris85 Nuris85 Nov 26, 2017
Teruk benor main peras ugut plak..siap mintak duit..kata ketua pengawas
AsyuraBasirah AsyuraBasirah Dec 03, 2017
Nama dia nak sma dgn nma sy dn kakak sy..hahahaha..kakak sy amirabatrisya sy asyura basirah..hahahahah