Hantu

Hantu

52.7K Reads 3K Votes 45 Part Story
mikaelsahaja By mikaelsahaja Updated Dec 19, 2016

Lahir-lahir sebagai hantu, tidak memberikan jalan mudah kepada seekor pontianak untuk menjadi seekor hantu yang paling ditakuti. Dengan rekod kegagalan menakutkan orang mencecah angka 100, beliau menggelarkan dirinya sendiri sebagai hantu yang paling gagal di Kampung Tanjung. Satu malam, ayahnya mengamuk.

AsyraffFaizal AsyraffFaizal Oct 04, 2016
Seorang diri jadi sehantu diri? Hahaha sumpah point ni telah berjaya buat aku tersedak sambil menikmati nescafe 3 in 1 tadi.. Halusssssss!! 👍
siKeydal siKeydal Aug 19, 2016
KAHKAHKAHKAH pecah prot aku bdekah...Adoi bro mna ko dpt idea cite ni
byfadzli byfadzli Aug 15, 2016
Yg ni aku agree.. Mmg jadi babi bila lipas dh terbang..  Hahaha
Yeollie_Girl Yeollie_Girl Oct 01, 2016
Aku rasa pontianak dah terjangkit dgn kita semua..dia pun dah moden..
JulyaniTT18 JulyaniTT18 Dec 24, 2016
Knapa melatah sampai nak kahwin bru tu anak 3 pastu tak mndi pagi....
arienot_ arienot_ Jul 10, 2016
Kelaka lah 😂😂baru baca sampai sini dah terbahak . Aduhh