Hey, Encik Sombong!

Hey, Encik Sombong!

42.5K Reads 1.2K Votes 41 Part Story
aish.athrh By aishathirah Completed

Tengku Amsyar, lelaki yang boleh dilabelkan sebagai ' pembenci manusia ' yang lebih suka menyendiri akhirnya terpaksa digandingkan dengan Nurin Qaisara, gadis riang yang comot untuk projek sekolah. Cinta mula berputik di dalam hati besi Tengku Amsyar. 
    
    " Awak bukan dah balik ke?" - Nurin Qaisara
     " Cepat aku pimpinkan kau balik rumah." - Tengku Amsyar
    Suatu peristiwa telah menyebabkan Nurin dan Tengku Amsyar berpisah berbatu batu jauhnya. Nurin ditinggalkan sendirian tanpa khabar berita.  Adam Lucas, jejaka kacukan yang sudah lama menyimpan rasa kasih terhadap Nurin datang menemani dikala perlu. 
    
    " Apapun yang jadi dekat you, I akan tetap ada untuk you." - Lucas
    " Thank you, Lucas. Tapi I anggap you tak lebih dari kawan." - Nurin Qaisara
    
    Tengku Amsyar kembali bertemu dengan Nurin dan mula menagih cinta lama.
    
    " Qaisara, please give me another chance." - Tengku Amsyar
    " Awak pergi macam tu je, tak ada khabar berita. How could you?" - Nurin Qaisara
    " Aku pergi ada sebab. Aku kembali pun ada sebab." - Tengku Amsyar
    " Apa alasan yang awak nak bagi lagi, Am?" - Nurin Qaisara
    " Untuk pastikan kau jadi hak aku." - Tengku Amsyar
    
    Siapakah yang bakal menjadi pilihan Nurin?

xiiKehCik96 xiiKehCik96 Nov 19
Best sinopis msti best jalan cerita nya kan😊 .. Hehe baru jumpa certa "hey encik sombong"nii 😆