NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
[C] Abs | p.j.m

[C] Abs | p.j.m

81.5K Reads 10.1K Votes 32 Part Story
Lys By Panda_IFT Completed

Aku nak tahu rahsia di sebalik baju yang dia pakai.


•••

Note: aku tak recommend kan bace cite ni sebab cite ni mcm harem ಥ_ಥ nak di delete syg, so ikut kamoo kalau nak bace.. Jangan salahkan Author Panda  ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Cover By : @Pyrosbae

ainaain ainaain Jan 01
Bile aq bce je tba kluar plk perkataan drjsh 1 aq trus gelak
taerung taerung Nov 20, 2016
Pfft jjk acahnya.. bi 4% je HAHAHAHAWEYHGELAKATAUHAMBARHAHAHAHHA
zahurein zahurein Feb 11
ini namanya ambil kesempatan dlm kesulitan. tak apalah janji siap kan? ( ̄∀ ̄)
AlienV__Wifey AlienV__Wifey Oct 29, 2016
Klau dia tunjuk..pergghhh mesti kau terkam dia terus...sbb abs dia lawooo...berketul²...tersusun kemas n cantik lak tu😂😂😂😂😂😂
nursyauqina nursyauqina Sep 13, 2016
Sorry lah jenny ..aq cuma nk ckp satu fakta bahawa jimin tidak lagi mempunya abs..so jangan beharap dia akn bukak baju nye..sebab aq pernah kutuk dia bahawan dia telah gemuk mcm badak air...huahiahia..please jgn marah fan jimin..JUST kidding
Uyoooo jimin kembang duh XD
                              
                              Jimin:bahabey nye saeng. Bile aku kembang? 
                              
                              Me:tadi 😂