Superman ✿ kth

Superman ✿ kth

12.7K Reads 1.6K Votes 18 Part Story
Biblee By kyungru Completed

( Status; Complete ) 

Cinta itu perlukan pengorbanan. 
Cinta itu perlukan keikhlasan. 
Cinta itu perlukan ketulusan. 
Dan Cinta itu juga perlukan kau dan aku.

Kalau salah seorang dalam hubungan cinta ini tidak mencintai kau dengan ikhlas percaya hubungan itu tak akan bahagia. 

•••

"Kim Taehyung..." 

"Ya.." 

"Saya suka awak" 

Kim Taehyung terkedu. Benar ke? Hatinya tersentuh dengan luahan itu. 

"Saya pun suka awak.." 

••••

"Lee Ji Na, tolong bangun dan lengkapkan kisah dongeng yang telah kita bina sama sama" - Kim Taehyung.
___________

x gune nye Sakura .. V mati mati cintakan dia , sakura mcm tu lak .. Haishh .. sabar je lah ... Unnie kyung , palli update😘
Msti yeoja yg V tnjuk tu Ji Na kan ? Haha ppali update unnie. Nk lgi😍