Superman + kth

Superman + kth

17.1K Reads 2.2K Votes 18 Part Story
nod By joohyukbae- Completed

( Status; Complete ) 

Cinta itu perlukan pengorbanan. 
Cinta itu perlukan keikhlasan. 
Cinta itu perlukan ketulusan. 
Dan Cinta itu juga perlukan kau dan aku.

Kalau salah seorang dalam hubungan cinta ini tidak mencintai kau dengan ikhlas percaya hubungan itu tak akan bahagia. 

•••

"Kim Taehyung..." 

"Ya.." 

"Saya suka awak" 

Kim Taehyung terkedu. Benar ke? Hatinya tersentuh dengan luahan itu. 

"Saya pun suka awak.." 

••••

"Lee Ji Na, tolong bangun dan lengkapkan kisah dongeng yang telah kita bina sama sama" - Kim Taehyung.
___________

Poster - @rynpanda27 ♥
Hak milik - @joohyukbae-

Dayah_ksJin92 Dayah_ksJin92 May 03, 2016
x gune nye Sakura .. V mati mati cintakan dia , sakura mcm tu lak .. Haishh .. sabar je lah ... Unnie kyung , palli update😘
Chae_Sheril Chae_Sheril Apr 28, 2016
Msti yeoja yg V tnjuk tu Ji Na kan ? Haha ppali update unnie. Nk lgi😍