NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
[✔] Superman - 김태형

[✔] Superman - 김태형

23.2K Reads 3K Votes 18 Part Story
chim By biskutjimin Completed

Dia bagaikan 'Superman' yang ada ketika aku menekan butang pertolongan. 

Cinta itu perlukan pengorbanan. 
Cinta itu perlukan keikhlasan. 
Cinta itu perlukan ketulusan. 
Dan Cinta itu juga perlukan kau dan aku.

Kalau salah seorang dalam hubungan cinta ini tidak mencintai kau dengan ikhlas percaya hubungan itu tak akan bahagia. 

•••

"Kim Taehyung..." 

"Ya.." 

"Saya suka awak" 

Kim Taehyung terkedu. Benar ke? Hatinya tersentuh dengan luahan itu. 

"Saya pun suka awak.." 

••••

"Lee Ji Na, tolong bangun dan lengkapkan kisah dongeng yang telah kita bina sama sama" - Kim Taehyung.

◎biskutjimin

zitaeliens zitaeliens May 03
Yaa kerana aku ni tak cantik and aku suka kauuu taeee 💞😂😂
DanielksJin92 DanielksJin92 May 03, 2016
x gune nye Sakura .. V mati mati cintakan dia , sakura mcm tu lak .. Haishh .. sabar je lah ... Unnie kyung , palli update😘
sheril_hyungwon sheril_hyungwon Apr 28, 2016
Msti yeoja yg V tnjuk tu Ji Na kan ? Haha ppali update unnie. Nk lgi😍
Kau 14cm lebih tinggi dari aku tau takk?? Aku kurus cuma chubby! Biasalah 11tahun.