Superman | kth

Superman | kth

31.4K Reads 4K Votes 19 Part Story
Han Niena By minyeochi Completed

Dia bagaikan 'Superman' yang ada ketika aku menekan butang pertolongan. 

Cinta itu perlukan pengorbanan. 
Cinta itu perlukan keikhlasan. 
Cinta itu perlukan ketulusan. 
Dan Cinta itu juga perlukan kau dan aku.

Kalau salah seorang dalam hubungan cinta ini tidak mencintai kau dengan ikhlas percaya hubungan itu tak akan bahagia. 

•••

"Kim Taehyung..." 

"Ya.." 

"Saya suka awak" 

Kim Taehyung terkedu. Benar ke? Hatinya tersentuh dengan luahan itu. 

"Saya pun suka awak.." 

••••

"Lee Ji Na, tolong bangun dan lengkapkan kisah dongeng yang telah kita bina sama sama" - Kim Taehyung.

◎biskutjimin

  • bangtanfanfic
  • bts
  • kpopfanfic
  • malayfanfic
  • taehyung
chocolatae- chocolatae- May 03, 2017
Yaa kerana aku ni tak cantik and aku suka kauuu taeee 💞😂😂
Danielksjin92 Danielksjin92 May 03, 2016
x gune nye Sakura .. V mati mati cintakan dia , sakura mcm tu lak .. Haishh .. sabar je lah ... Unnie kyung , palli update😘
sheril_hyungwon sheril_hyungwon Apr 28, 2016
Msti yeoja yg V tnjuk tu Ji Na kan ? Haha ppali update unnie. Nk lgi😍
cutebaby4lyfe cutebaby4lyfe Jan 25, 2017
Kau 14cm lebih tinggi dari aku tau takk?? Aku kurus cuma chubby! Biasalah 11tahun.