For every story tagged #WattPride this month, Wattpad will donate $1 to the ILGA
Pen Your Pride
Superman | kth

Superman | kth

36.6K Reads 4.5K Votes 19 Part Story
Higanbana By hyunryu- Completed

'S I N O P S I S' ;

"Untuk pertama kalinya aku melihat wajah dia, tidak ada rasa sedikit pun hodoh seperti yang lain lihat" - Kim Tae Hyung. 

Siapa kata wanita bertubuh besar tidak layak untuk dicintai dan juga mencintai? Mungkin mentaliti netizen zaman kini membuatkan Lee Ji Na benci akan semua lelaki kacak di dalam dunia ini. 

Sememangnya, cinta itu memerlukan pengorbanan, ketulusan, kejujuran dan juga keikhlasan. Jika tidak? Nescaya kita tidak akan rasa sedikit pun erti sebenar cinta sejati.

Kim Tae Hyung yang dahulunya hanya memuji wanita cantik dan ramping telah berubah apabila berkenalan dengan Ji Na. Berbeza pula pada Ji Na yang tidak suka akan lelaki kacak, terpaksa Tae Hyung meng'hodoh'kan dirinya agar dapat mendekati Ji Na. 

Semuanya Tae Hyung sanggup, asalkan Lee Ji Na, gadis pujaan hati dia bahagia :)

'P O S T E R' ;
- By me 

// New Update - 14 May 2018
Han Niena ❤️

  • bangtanfanfic
  • bts
  • fanfiction
  • kpopfanfic
  • malayfanfic
  • taehyung
ya taehyung pandang la hati drpd rupa.Rupa tidak penting taehyungku sayang cam saya ni haa puiii( 'ω' )
chocolatae- chocolatae- May 03, 2017
Yaa kerana aku ni tak cantik and aku suka kauuu taeee 💞😂😂
Danielksjin92 Danielksjin92 May 03, 2016
x gune nye Sakura .. V mati mati cintakan dia , sakura mcm tu lak .. Haishh .. sabar je lah ... Unnie kyung , palli update😘
sherilwon_ sherilwon_ Apr 28, 2016
Msti yeoja yg V tnjuk tu Ji Na kan ? Haha ppali update unnie. Nk lgi😍
cutebaby4lyfe cutebaby4lyfe Jan 25, 2017
Kau 14cm lebih tinggi dari aku tau takk?? Aku kurus cuma chubby! Biasalah 11tahun.