NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
Masalah Cinta

Masalah Cinta

6.2K Reads 266 Votes 6 Part Story
nnatasa By nnatasa101112 Updated Jan 29

Siapa yang tidak berdendam apabila si kekasih dibunuh dengan kejam? Tapi, hatinya turut resah apabila si kekasih sanggup menduakannya. Namun tegakah dirinya apabila melihat kekasihnya dibakar di sebuah hotel dan hanya dibiarkan?

Kehadirannya mungkin suatu cahaya dia hatinya namun tidak di akalnya. Hati mengatakan cinta, tapi akal mengatakan dendam. Apabila hati terlalu berat memilih, mungkin dengan cara 'mengikat' nya lebih baik. 

Aku tak akan lepaskan kau walau macam mana pun. Hati aku takut apabila kau tidak ada disisi aku, tapi akal aku benci apabila melihat kau dihadapan aku. - Farhan

Bukan dia yang lakukan, tapi orang lain. Tanya hati kau, ini ke yang kau mahu kan? Jangan tanya ego kau. - Alisyah

Sejarah silam cuba dia lupakan, namun mampukah dia? Dia fikir jika cuci tangan dari kerja kotornya sebelum ini dia akan dapat mula kehidupan baru. Salah, semua yang dia fikirkan salah. Bila hati mula terpaut, baru dia sedar semuanya salahnya. Tapi betul ke dia yang bunuh wanita tersebut?

Kau tak tau kebenarannya, jangan pernah tuduh aku sesuka hati kau! - Erin

Aku tak akan lepaskan kau. Aku akan buat dia benci kau sampai kau mati macam mana kau bunuh adik aku sebelum ni. - Arion

Hasutan demi hasutan menerjah fikirannya. Mana satu yang benar? Hatinya menjadi resah. Dapatkah misteri ini terbongkar? Dan dapatkah cinta mereka bersatu atau ia akan kekal menjadi dendam yang tidak pernah hilang?
[#111 in romances (29 januari 2017)]

Citer ni ada amaran mature content bagi umur 14 kebawah, jadi yang berumur 15 tahun tu, fikir - fikirkanlah diri tu sudah matang belum? Kalau belum cubalah elak2kan dripada yang negatif.

Dan cerita ini mengandungi unsur keganasan, pergaduhan dan ekstrim... Peminat ekstrim, action mai mai baca cite ni

cikkeding cikkeding Dec 18, 2016
Apekah ? Dh baca setengah jalan terus tukar lain . Hmm buat penat je baca sampai sini