мy ℓσvєℓy αρρα's » 박지민

мy ℓσvєℓy αρρα's » 박지민

3.2K Reads 451 Votes 13 Part Story
راج فرح نبيلة ✾ By vanillas- Updated 13 hours ago

"Omma , kenapa appa x pernah lawat Jungra ? Kawan - kawan Jungra semuanya ada appa . Appa dah x sayangkan Jungra ke , omma ?" - Park Jungra

"Appa Jungra dah meninggal , sayang . Mestilah appa sayang dekat Jungra . Tapi , appa x boleh bersama dengan kita ." - Yoon Solbin

"Kalau macam tu , omma kahwin lah dengan orang lain . Jungra teringin nak ada appa macam kawan - kawan Jungra ." - Park Jungra


Sanggup kah Yoon Solbin melupakan suaminya yang telah meninggal ? 

Dan berkahwin dengan lelaki lain demi anak perempuannya ? 

Kemunculan lelaki - lelaki yang ingin merebut hatinya membuatkan dia buntu untuk memilih pasangan hidupnya . 

Siapakah yang bakal menjadi appa kepada Park Jungra ? 

Start - 2/6/16 
End -

Thanks to @ichigoieka for the beautiful poster . ♡

markookie_ markookie_ Jun 02
Aku support kau ni rajaaa! Goodjobb👍 Nanti jgn lupa update pulak kurkur.
_mieraa _mieraa Jun 04
Author !! Buat lagi ! Buat lagi ! Seronok ! Update tw . I'll wait for it !
wonwoo- wonwoo- Jun 02
Wahh raja ~ as ur promise yaaa !! Yey kau kalini buat style novel pulak kuikui. Cepat update, jgn wat trgendala je