[C] Crush ♂Mingyu

[C] Crush ♂Mingyu

48.8K Reads 6.9K Votes 47 Part Story
full name By hoshot Completed

Cinta tidak berbalas. Begitulah kisah cinta Minhee.

Mempunyai ramai crush tetapi crushnya langsung tidak memandangnya. Kalau ada pun, hanya menganggap Minhee sebagai kawan, adik dan sebagainya.

Perkara itu sering berlaku kepadanya. Nah, dia dah biasa. 

Suatu hari, dia terpaksa mengikuti siasatan tentang seorang pelajar sekolahnya yang nakal. Yang paling tidak disangka-sangka ialah patnernya ialah Kim Mingyu aka salah satu crushnya. 

Hubungan mereka semakin lama semakin rapat bagaikan sepasang kekasih. Kekasih? mungkin.
Disaat si jejaka mahu meluahkan perasaan pada si gadis, ada saja masalah! masalah serius ni!

Ingin mengetahui kisah selanjutnya? baiklah! teruskan membaca!


Jung Minhee
Kim Mingyu

Start; 26 april 2016
End; 7 oktober 2016

#8 in fanfiction [01/9/16]

froggyu froggyu May 15
Omg hanuel srs macam dua orang kawan den ni. Tapi diorang ni pelik sikit. Diorang ship senpai² diorang (gay)
hoshot hoshot May 15
@btstheband ha tu lah pasal kan. patutnya aku letak svt, bukan bts