NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
[C]Cinta Hutang 40 Cen #Wattys2016

[C]Cinta Hutang 40 Cen #Wattys2016

223K Reads 13.2K Votes 36 Part Story
soups By soupbayam Completed

Hanya disebabkan gula perisa anggur 40 cen mereka disatukan.Disatukan atas sebab hutang 40 cen.Dalam perkahwinan jugak ada satu permintaan luar biasa yang mungkin tak dapat dipenuhi oleh si gadis kaya itu 

"Saya tak kisah kalau awak tak dapat terima saya sebagai seorang suami tapi tolong,tolong benarkan saya sentuh awak dan saya mohon tolong lahirkan seorang zuriat untuk saya.Saya akan jaga dia walaupun awak tak suka dia,awak benci dia.Ni permintaan mak saya"

"A-aku tak tahu Adam.Aku buntu sangat.Kita kahwin ni pun sebab terdesak dan hutang 40 cen tu je.Tapi takkan sampai macam tu permintaan mak kau"

"Tolong,demi mak saya.Ni permintaan mak saya yang terakhir.Saya nak tengok dia timang cucu yang lahir dari isteri saya bukan dari orang lain.Lepastu,kalau awak nak cerai,saya rela ceraikan awak"

admirer17 admirer17 Mar 25
Tak kisahalah penjual kayu ke ape ke... Asalkan muka mcm sehun... Ahh sehun oppaa
Klau betul2 wujd pun ak x kisah,, asal iras sehun sudah 😂😂😂😚😚
McCannAngle McCannAngle Jul 19, 2016
Muka sehun jual kayu. Aih, tak burn ke muka. Lahai.. hahahahahahaha #joke
zahra_eliena zahra_eliena Apr 26, 2016
Wow ......terbaik semua novel   saya suka😍😍😍update lagi
zizens zizens Jul 13, 2016
imaginasi penulis "hero" penjual kayu muka macam korea??...dengan cuaca panas nak mampus kat malaysia ni masih kulit tukang kayu macam korea ye dik???!!..hina betul jadi melayu..susah betul nak cari penulis novel yg cipta hero kacak versi melayu tulen skang ni.. :)
afraalbakr afraalbakr Feb 07
oh sehun 😎😎😎😍😍😍😘😘😘😗😗😗😙😙😙😚😚😚