[C]Cinta Hutang 40 Cen #Wattys2016

[C]Cinta Hutang 40 Cen #Wattys2016

152K Reads 10.3K Votes 35 Part Story
Bella Uwais By bellafiqah Completed

Hanya disebabkan gula perisa anggur 40 cen mereka disatukan.Disatukan atas sebab hutang 40 cen.Dalam perkahwinan jugak ada satu permintaan luar biasa yang mungkin tak dapat dipenuhi oleh si gadis kaya itu 

"Saya tak kisah kalau awak tak dapat terima saya sebagai seorang suami tapi tolong,tolong benarkan saya sentuh awak dan saya mohon tolong lahirkan seorang zuriat untuk saya.Saya akan jaga dia walaupun awak tak suka dia,awak benci dia.Ni permintaan mak saya"

"A-aku tak tahu Adam.Aku buntu sangat.Kita kahwin ni pun sebab terdesak dan hutang 40 cen tu je.Tapi takkan sampai macam tu permintaan mak kau"

"Tolong,demi mak saya.Ni permintaan mak saya yang terakhir.Saya nak tengok dia timang cucu yang lahir dari isteri saya bukan dari orang lain.Lepastu,kalau awak nak cerai,saya rela ceraikan awak"

McCannAngle McCannAngle Jul 19
Muka sehun jual kayu. Aih, tak burn ke muka. Lahai.. hahahahahahaha #joke
Wow ......terbaik semua novel   saya suka😍😍😍update lagi
zizens zizens Jul 13
imaginasi penulis "hero" penjual kayu muka macam korea??...dengan cuaca panas nak mampus kat malaysia ni masih kulit tukang kayu macam korea ye dik???!!..hina betul jadi melayu..susah betul nak cari penulis novel yg cipta hero kacak versi melayu tulen skang ni.. :)
ummialsha ummialsha Apr 11
Mcm menarik je..x boleh komen lbh..baru bab 1.x tau jln cite mcm mn..update lgi pls