Ulzzang - Co Zrobić, Żeby Nim Być?

Ulzzang - Co Zrobić, Żeby Nim Być?

18K Reads 1.1K Votes 13 Part Story
ok pa. By CHINSKIE-BEJBI Updated a day ago

Interesujesz się koreańską modą? Chciałabyś być tak jak wszystkie ulzzangi?

xSugarholic xSugarholic Feb 24
Błagam, poleć jakiś krem bb/cc dostępny 'od ręki' bo ja nie mogę znaleźć ŻADNEGO który choć trochę jest podobny do tych koreańskich
LadyLizzy99 LadyLizzy99 Jun 27, 2016
Jak byłam mała to się śmiałam z tego u mojej mamy, a teraz sama tak mam i jestem jej wdzięczna za te geny :')
PolskaArmy PolskaArmy Aug 05, 2016
Niewiadomo dlaczego, ale moje wszystkie bluzy i spodnie wyparowały i się opaliłam. (Dzięki mamo!)
Yuki650 Yuki650 Apr 09, 2016
Haha akurat mam chyba160cm
                              Wiesz co? Chyba Cię kocham za ta książkę, przeciez mozna szukać w internecie, ale dzieki Tobie będę mogla czytać wszystko na wtt ♥
                              Ja bardzo chętnie poczytam o pielęgnacji albo o makijazu :-)
Yuki650 Yuki650 Apr 10, 2016
No akurat próbowałam robić makeup ulzzang, a tu rozdział :-)
                              Ja chętnie zobacze pielegnacje :-)
wfnijz wfnijz Jul 23, 2016
Kocham bladą skórę, a wychodzenie na słońce to męczarnia ;-; dlatego siedzę w domu xd