Ketua Pengawas Vs Tunang

Ketua Pengawas Vs Tunang

2.1M Reads 114K Votes 73 Part Story
sis4na By sis4na Completed

Air yang tenang, Jangan disangka tiada buaya. Bukan buaya aje malah kuda laut,singa laut, ikan jaws pun ada"-FARHAN




"Adeh....keluar dari mulut buaya,Masuk pulak mulut pedas abang pengawas ni. Tension!"-MAIRA.



"Alang-alang menyeluk perkasam, biar sampai ke pangkal ketiak! Eh silap. Pangkal lengan! " -HADZRIQ.




"Usaha tangga kejayaan! I akan pastikan Farhan akan bersujud di kaki I " - AMMY




________________________________

BEST 
ACHIVEMENT


#1inromance@❤15/8/16❤10/9/16❤ 14/9/16


________________________________

e-novel
[ Contengangadisbiasa.blogspot]




Hak cipta terpelihara. Tidak dibenarkan memetik atau mencetak mana-mana bahagian isi buku ini dalam bentuk apa jua dengan cara apa pun baik secara elektronik, fotokopi, mekanik, rakaman, atau yang lain-lain sebelum mendapat izin penulis. 


@MissCs .

Kenapa tak nostalgila je sebab perangai pun macam orang gila
chocolatae- chocolatae- Jun 08
Best siot asrama . asrama aku first ii masuk orang pandang mcm nak telan je . ceh mana ada 😂
FasyaRamli FasyaRamli Jul 03
Kalau aku ada adik camni memang mati aku kerjakan tak beradap betullah
Cerita ni boring la. Lambat lgsung dia punya jalan cerita. Tktau mana satu hero mana satu heroin sbb ceritanya lebih kepada org lain je
Baru kali pertama baca.. doakan supaya telefon aku tak bersemut🙈..
Mai_hyun Mai_hyun 4 days ago
Untuk kali keberapa tah seyya bace cite ni . Yang penting lebih dari 5 kali. Siyes tk pernah tak bosan 🐻