BLANK

BLANK

18.4K Reads 1.4K Votes 4 Part Story
•unbellobuble• By novelawawa Completed

+Satu peluang, aku harap aku boleh patah semula untuk dapatkan cinta kau. 

Atau, 

Aku patah balik untuk padamkan memori tentang kau. 

[ HIMPUNAN KISAH PENDEK ]

***
Kekadang gua berangan hingga melangit tentang sebuah kisah cinta. Tapi bukan semua penghujungnya bahagia. 

So, jemput baca beberapa short story hasil anganan gua ! 
Whoot whoot, arigatou ♥

Kejamnyaa author selalu buat ending sedih..
                              
                              tak berani nak bukak story lain..mesti sedih jugak
                              
                              hukhuk
                              
                              tapi disebabkan saya peminat tegar stories awak saya rasa ketagih
                              
                              karangan bhai.
muffinbusuk muffinbusuk Sep 03
apani😭😭😭😭😭😿😿😿😿😿😿😿😭😭😭😭😭😭
aku tak faham... kenapa Raizal peluk Erika? Diorang dah kahwin ke?
                              
                              Haih takpelah Nana. Lagipun, Raizal tu macam dinosaur je. 😏
                              
                              😂
-KucingTerbang- -KucingTerbang- Dec 15, 2016
Omg.. Ff kak wawa xpernh bt hati saya sedih emm ") mesti ni pengalaman sndri kan kan kan.. Stay strong k kak
Leaiqz Leaiqz Oct 29, 2016
Story kak wawa.. mcm suruh org menerima realiti. bkn kita dia dunia fantasi. saia suka ')