NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
BLANK

BLANK

12.7K Reads 1.1K Votes 5 Part Story
pototo By novelawawa Completed

+Satu peluang, aku harap aku boleh patah semula untuk dapatkan cinta kau. 

Atau, 

Aku patah balik untuk padamkan memori tentang kau. 

[ HIMPUNAN KISAH PENDEK ]

***
Kekadang gua berangan hingga melangit tentang sebuah kisah cinta. Tapi bukan semua penghujungnya bahagia. 

So, jemput baca beberapa short story hasil anganan gua ! 
Whoot whoot, arigatou ♥

maihilang maihilang Mar 23
😢😢😢😢😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
aku tak faham... kenapa Raizal peluk Erika? Diorang dah kahwin ke?
                              
                              Haih takpelah Nana. Lagipun, Raizal tu macam dinosaur je. 😏
                              
                              😂
rinaarhmn rinaarhmn Dec 12, 2016
bodo je nurain tu. Tak pe zahid ramai lagi perempuan kat luar sana tu. Setakat perempuan macam ni. Padan muka dia. Zahid yang setia tu tak nak.. Nak jugak ambik lelaki macam tu. Hah! padan lah muka si nurain tu
-KucingTerbang- -KucingTerbang- Dec 15, 2016
Omg.. Ff kak wawa xpernh bt hati saya sedih emm ") mesti ni pengalaman sndri kan kan kan.. Stay strong k kak
-chocobaeri -chocobaeri May 29, 2016
English nyer ;
                              
                              
                              If you love someone, you should let them go. If they really were meant to be with you, they will comeback. But if not, hunt it down and kill it  ;-)
nrlnatashaaa nrlnatashaaa Aug 04, 2016
Auch sedihnya. Baiknya nana. I hope one day boleh jumpa org mcm nana ni huhu. Btw the best la