NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
BLANK [Short Stories]

BLANK [Short Stories]

10.9K Reads 1K Votes 5 Part Story
∞ By novelawawa Completed

+Satu peluang, aku harap aku boleh patah semula untuk dapatkan cinta kau. 

Atau, 

Aku patah balik untuk padamkan memori tentang kau. 

[ HIMPUNAN KISAH PENDEK ]

***
Kekadang gua berangan hingga melangit tentang sebuah kisah cinta. Tapi bukan semua penghujungnya bahagia. 

So, jemput baca beberapa short story hasil anganan gua ! 
Whoot whoot, arigatou ♥

maihilang maihilang 2 days ago
😢😢😢😢😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
PinkBlossom_97 PinkBlossom_97 6 days ago
aku tak faham... kenapa Raizal peluk Erika? Diorang dah kahwin ke?
                              
                              Haih takpelah Nana. Lagipun, Raizal tu macam dinosaur je. 😏
                              
                              😂
mirararara__ mirararara__ Apr 08, 2016
Happy ending walaupun mcm kecewa sikit tapi takpe. Best best! hihu
rinaarhmn rinaarhmn Dec 12, 2016
bodo je nurain tu. Tak pe zahid ramai lagi perempuan kat luar sana tu. Setakat perempuan macam ni. Padan muka dia. Zahid yang setia tu tak nak.. Nak jugak ambik lelaki macam tu. Hah! padan lah muka si nurain tu
kyna_gafar kyna_gafar Apr 09, 2016
HAHAHA. kalau aku jadi nana pun, aku akan buat benda yg sama. ehehe.
-KucingTerbang- -KucingTerbang- Dec 15, 2016
Omg.. Ff kak wawa xpernh bt hati saya sedih emm ") mesti ni pengalaman sndri kan kan kan.. Stay strong k kak