NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
[C] My Secret Wife + Taehyung

[C] My Secret Wife + Taehyung

159K Reads 15.3K Votes 36 Part Story
VMxn By BangtanTae07 Completed

"Apa sentuh-ii ni?" - Nara

"Asal? Tak boleh ke" - Taehyung

Nara menggeleng. Taehyung tetap berdegil. Dia tersenyum sinis. Tangannya yang nakal itu mula melingkari pinggang kecil Nara. Nara cuba untuk melepaskan diri namun, dia tidak mampu untuk menolak tubuh Taehyung yang sasa itu darinya

"Bagi aku sebab kenapa aku tak boleh sentuh kau" - Taehyung

"Sebab kau bukan suami aku lah bodoh. Tak manis kalau orang pandang" - Nara

"Okay. Kalo macam tu.." Taehyung masih lagi tersenyum sinis. Dia merapatkan bibirnya pada telinga Nara lalu membisikkan sesuatu

"BE.MY.WIFE" - Taehyung

  ----------------------------------------------------------

Helloo~ this is my second fanfic
My Secret Wife [BTS V fanfic] 13+

Harap ade yang sudi nak baca. Btw jangan lupa VOTE AND COMMENT!

Highest ranking #12 in fanfiction

Taebabybear Taebabybear Mar 13
Win tho bab yg gila² tu😂 btw,i like your story tho😍💕🌙️
Ok author ~ Nara nih jenis ckp spontan 😂😂 kan taetae dah kena se das 😂😂
sheril_hyungwon sheril_hyungwon Apr 16, 2016
Best !! Sye akn setia baca.. v .. menggoda 😍 mode byun on😂
narapark_ narapark_ Feb 18
Ya Allah happynyaa 🙈 Dh lah nama haku Park Na Ra / Nara 😹