[C] My Secret Wife + Taehyung

[C] My Secret Wife + Taehyung

249K Reads 22.4K Votes 36 Part Story
•.°Tear°.• By BangtanTae07 Completed

"Apa sentuh-ii ni?" - Nara

"Asal? Tak boleh ke" - Taehyung

Nara menggeleng. Taehyung tetap berdegil. Dia tersenyum sinis. Tangannya yang nakal itu mula melingkari pinggang kecil Nara. Nara cuba untuk melepaskan diri namun, dia tidak mampu untuk menolak tubuh Taehyung yang sasa itu darinya

"Bagi aku sebab kenapa aku tak boleh sentuh kau" - Taehyung

"Sebab kau bukan suami aku lah bodoh. Tak manis kalau orang pandang" - Nara

"Okay. Kalo macam tu.." Taehyung masih lagi tersenyum sinis. Dia merapatkan bibirnya pada telinga Nara lalu membisikkan sesuatu

"BE.MY.WIFE" - Taehyung

  ----------------------------------------------------------

Helloo~ this is my second fanfic
My Secret Wife [BTS V fanfic] 13+

Harap ade yang sudi nak baca. Btw jangan lupa VOTE AND COMMENT!

Highest ranking #12 in fanfiction

  • bangtan
  • bts
  • fanfiction
  • jungkook
  • kimtaehyung
  • love
  • malay
  • romance
  • secretary
  • taehyung
  • wattys2017
Taebabybear Taebabybear Mar 13, 2017
Win tho bab yg gila² tu😂 btw,i like your story tho😍💕🌙️
Dayah_Hanbin1209 Dayah_Hanbin1209 Jun 03, 2017
Ok author ~ Nara nih jenis ckp spontan 😂😂 kan taetae dah kena se das 😂😂