Dear Mr.Neighbour 1 || PARK JIMIN[Completed]

Dear Mr.Neighbour 1 || PARK JIMIN[Completed]

60.6K Reads 6.3K Votes 34 Part Story
JiKook is bae By nochukook- Completed

Park Jira dan Park Jimin, berjiran sejak kecil tapi tak pernah berbaik. Selalu bergaduh ada la!

Tapi, ada satu perkara yang Jira tak tahu tentang Jimin, Mr Neighbournya itu. Perkara apa yang Jira tak tahu tu?

Kenalah baca ff ni ^^

Vote and comment juseyo

LemonadeChim LemonadeChim Jul 20, 2016
Heshh pompuan ni same je ngan kawan² aku.Jadi jimin haters😢apa salah dia (ಥ_ಥ)
victorytae victorytae Jun 07, 2016
aku benci bila mak aku banding aku ngan anak jiran. hmm.. SAD LIFEUU😭😭
LemonadeChim LemonadeChim Jul 20, 2016
Rileks la jira.Aku selalu bangun pukul 11 tau😂😂itupun kalau aku tidur balik lepas subuh😂😂😂😂
btsismalife btsismalife Nov 20, 2016
Serius deep author..saya pun malas jugak nak sidai baju😂😂
theseoks theseoks Sep 19, 2016
x suka kalau mak bezakan aku dengan jiran sebelah😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑
nknrftmx_ nknrftmx_ Dec 29, 2016
Mati mati igtkn bambam got7 . tgk2 kucing rpanya 😑😑😑