Semua Kerana Terpaksa.

Semua Kerana Terpaksa.

55.5K Reads 684 Votes 4 Part Story
Ayanaswan By Ayanaswan Completed

Apa lah punya susah dengan masalah betina. Orang lain yang buat aku yang kena tanggung. Dah jadi macam jantan dayus. 
Sudah kurang ajar 
Mak aku pun ditengking.

Minta simpang aku tak mau jatuh cinta pada betina jalang ni.

  • 18above
  • funnny
  • jealous
  • lovefistfight
  • romantic
novemberian28th novemberian28th 7 days ago
Nak kata ngok anak orang kaya nak naïf belajar kan aduh gelak aku sesorang
novemberian28th novemberian28th 7 days ago
Aku fikir kan mulut hero manis2 belaka tapi hero yang MasyaAllah