Cincin Untuk Si Dia

Cincin Untuk Si Dia

12.1K Reads 388 Votes 22 Part Story
cik merah jambu By SuamikuEncikMario Updated Sep 22

"Alangkah indahnya kalau dia jadi husband aku.."

Qarissa Edriana,dia seorang yang suka berangan-angan dan tidak pernah bercinta.Malah,cintanya tidak pernah terbalas.

" Aku takde adab?Heh,kau tengok diri kau tu?Suka berangan waktu tgh jalan.Nasib baik kereta aku yang langgar kau..kalau lori?Trela?Lori hantu yang langgar kau macam mana?Habis badan kau yang tak seberapa nak hot ni tau"

Tengku Adam Fariz,seorang yang suka menyakitkan hati orang.Walau bagaimana pun,apabila dia bersama dengan mamanya,dia akan menjadi manja seperti anak kucing.

Namun,takdir telah menemukan Qarissa dengan Adam dalam satu insiden.Sejak insiden itu berlaku,Qarissa dan Adam tidak boleh melupakan diri masing-masing.Adakah itu yang dinamakan cinta?

Jangan lupa komen and vote!^_^

No comments listed yet.