bridges || l.h

bridges || l.h

49.8K Reads 5.4K Votes 32 Part Story
i pønder. By mintcandy1 Updated Oct 11, 2016

Ona ma ataki paniki, a on ataki agresji.

to prolog a ja juz placze, bo wiem jak sie skonczy, moje zycie nir ma sensu
JuliaJJ99 JuliaJJ99 May 04, 2016
Ale świetny prolog :3 😍
                              Napisałabym cos wiecej, ale muszę czytać dalej Xd
Cliffoconda_199 Cliffoconda_199 Sep 11, 2016
Ej, ale popatrzcie na to z innej strony. Żałujecie ze sie urodziliscie, a jakbyscie sie nie urodziły, to nyscie nie przeczytały tej wspaniałej książki hihi *to nie jest podlizywanie ok*
arcticjughead arcticjughead Sep 03, 2016
Wowow wkręciłam się samym prologiem. Lecę czytać dalej <3
Że nie wzięłam na stołówce dokładki surówki. A były BURACZKI XD
hihazy hihazy Apr 26, 2016
jak mówiłam - jestem  ☺❤ piszesz bardzo fajnie, prolog jest świetny i na pewno zostanę na pozniej 😍