NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
BTS Sesat Kat Ganu 2

BTS Sesat Kat Ganu 2

18.6K Reads 1.8K Votes 32 Part Story
Sunnyeon 🌞 By Elvien- Updated Mar 23

Tujuh gadis kampung a.k.a Cousinsz tu bukannya reti duduk diam asyik buat bising je malah BTS pula menjadi makin suka apabila Cousinsz masuk ke dalam hidup mereka .

Pelbagai kisah terukir sepanjang kehidupan mereka di kota Korea Selatan ini . Ada pahit , ada yang manis . 



⚠ Make sure you've read season one before read this season⚠



[ BTS | COUSINSZ ] 

( HIATUS )



©Elvien- 
❌ To Copycats ; 
Thanks because make me feel like wanna delete this book but i won't . ❌

STARTED : 160828
ENDED : { Nak tanya Taehyung japp }

athilaaziz13 athilaaziz13 Oct 14, 2016
Lor ! Ingatkan yang perempuan nya yang nak tengok barbie, lelaki tengok Detektif Conan😂😂😂rupa - rupanya terbalik😂😂😂😅😅😅hahaha
KookieGotCookies KookieGotCookies Oct 04, 2016
😂😂😂😂😂.. Wei, tk swag la V ni..
                              
                              V: Ada aku kesah? (flip hair)
                              
                              Me: Masalahnya, yeoja je yg tgk selalunya... Aku pun tgk jugak..
                              
                              V: Diamlah!
                              
                              Me: Eleh, nk cover la tu.. Poyo je lebih...
                              
                              Ok, reader merapu jap...😂
caratmochi- caratmochi- Dec 14, 2016
dah tertukar ke apa?Sepatutnya jin yang tengok sbb dis suka warna pink!!!
                              Saja berlawak
Choi_Taena0323 Choi_Taena0323 Dec 06, 2016
нαнα ν тєиgσк ¢єяιтα вαявιє 😂😂😂
afat1413 afat1413 Oct 26, 2016
Dh kenapa pulak bts ni lepas sampai ganu terus tertukar jantina ke perempuanke sampai nk tengok barbei bagai