For every story tagged #WattPride this month, Wattpad will donate $1 to the ILGA
Pen Your Pride
Butterfly. Pt 1 | jjk

Butterfly. Pt 1 | jjk

40.4K Reads 3.9K Votes 21 Part Story
Higanbana By hyunryu- Completed

'S I N O P S I S' ;

"You are my light in the darkness"
Hanya kerana satu perkataan, kehidupan Song Ji Hae terus berubah seratus peratus. Penyesalan yang tiada sudah membuat Ji Hae tekad untuk lari dari realiti. Segala tanggungjawab yang sepatutnya Ji Hae pikul diserahkan pada Jeon Jung Kook.

6 tahun Ji Hae menyepi dan 6 tahun jugalah Jung Kook menanti Ji Hae dengan sabar. Namun, naluri seorang ibu tiada siapa yang boleh menolak. Kerana kerinduan seorang anak pada ibu membuatkan Ji Hae jatuh cinta pada Jung Kook yang telah mendidik anak perempuannya dengan begitu sempurna

'P E N E R A N G A N' ;

Buku ini dikhas untuk bacaan 18 tahun ke atas. Kesemua jalan cerita serta watak tiada kaitan dengan yang hidup dan mati. Bacaan adalah risiko sendiri. 

Park Jimin tak jahat. Janganlah memarah Dia shuben nad. Ingat tu hehe ;) joke joke.

'P O S T E R';
By me. 

Update - 2 Jan 2018
Han Niena ❤

  • bangtanfanfic
  • bts
  • fanfiction
  • jungkook
  • kpopfanfic
  • malayfanfic
Haily_leya Haily_leya Jul 03, 2017
oiii jimin ni dah melebih..kau nak aku amik parang campak kat muka tu..biar kau muka macam sundal  bolong
mochimochimmmm_ mochimochimmmm_ Jun 25, 2017
Aku rasa nk je ambik batang penyapu hambat si jimin nihh kalau ye pun marah takk yahh lahh baling botol...
Choi_Robin Choi_Robin Dec 03, 2016
Lol xleh bnyk duh lgi2 kalaw kook tgk menggelabah.. mmg menggelupuh die mengelak 😂😂😂