NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
Baekyeol/Texting

Baekyeol/Texting

126K Reads 7.5K Votes 36 Part Story
Homicidal Queen By KiyomiKaizoku Updated 7 minutes ago

×××××××××04 : Seni bir gün altıma alacağım ;) 

Yeollieee : Yanlış numara kardeşim . 

×××××××××04 : Daha hızlı daha hızlı diye bağıracaksın Chanyeol ;) ve inan istediğini vereceğim ...

Yeollieee : Siktir git pis homo !

ByunLiLi ByunLiLi Mar 08
homo? sıraya girelim Baek senden sonra ben halledicem Chan'ı ¬.¬
sjsjelifkorecan sjsjelifkorecan Dec 19, 2016
Jdjxkskfjrjf Bizim küçük Baekimiz büyümüş ve hayaller kuruyor Kyaa~~
ByunLiLi ByunLiLi Mar 08
Bir Sehun'un bir de senin bacaklarına zaafım kardeşim yapmayın günahh
Bayan_Hucresiz Bayan_Hucresiz Nov 27, 2016
Hayal ederdim ama feels geçirmek için uugun ortamda deilim
selincolak2 selincolak2 Jan 15
Yeol'un amk dediğini düşündüm de... SJDNSİNSUSJHDİSBDİSNDİSJDHSKSBDUSJSJSJ
ByunLiLi ByunLiLi Mar 08
Aklımdan geçen tam olarak buydu *-* o bacaklara daha nasıl fantazilerim var da susuyorum şimdi