Mój Haker [Zawieszone]

Mój Haker [Zawieszone]

12.5K Reads 1.4K Votes 15 Part Story
Subaru By oOScreamOfSilentOo Updated Jul 02

Akcja rozgrywa się na aplikacji Messengers. Levi poznaje w internecie ciekawą choć przerażającą osobę.

To opowiadanie zawiera paring ereri.
Nie wiesz co to ? Sprawdź w internecie .


[Chwilowo zawieszam opowiadanie, nie wiem kiedy odwieszę (T_T) ]

Goshenit Goshenit Jun 19
Przypomniał mi się Draco: "Jak mój ojciec się o tym doooowieeee"
Goshenit Goshenit Jun 19
Zadania z... 5 klasy? xD Lul, Liwaj tyle roboty o jakieś objętości...
DarknessVixen DarknessVixen Apr 23, 2016
Czekm na nexta :)
                              
                              
                              
                              
                              
                              Ps.: Błedy popraw xddd Bo co niektore naprawde bolą w oczy...
oOScreamOfSilentOo oOScreamOfSilentOo Apr 22, 2016
Dzięki. Co do błędów , pisze na telefonie więc mi się nie podkreślają jak na komputerze .Mam dysleksję więc ich nie widzę , wiem że to żadna wymóka no ale cóż .Naprawdę miło że komuś się podobało
DarknessVixen DarknessVixen Apr 23, 2016
Troche bledow ale jak je na kompie poprawsz bedzie ok :) 
                              Z tym Jane chodzi ci o konimordego? Jesli tak topize sie Jean xd
oOScreamOfSilentOo oOScreamOfSilentOo Apr 23, 2016
Większość poprawilem na kompie ( te podkreślone na czerwoni ) ale nwm czy się zaktualizowało 😅